Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1198
Nå har jeg ikke røyket cannabis eller leflet med andre ting på åresvis, så mulig jeg er ekstremt sensitiv og det spesifikt på opiater. Jeg forholder meg kun til dosering på pakken legen har angitt, men føler meg ekstremt vel og utvilt dagen etterpå jeg har tatt to tabletter. Med det lurer jeg på hvor stor er avhengighetsfaren til paralgin forte? Det er godt mulig dette kun er placebo. Jeg trodde uansett disse tablettene gikk inn under søppeldop, men merker at jeg liker virkningen veldig godt rent stimuleringsmessig. Jeg føler meg omtrent i samme form i topplokket som på en valium, eller en middels dose kratom av bare to paralgin. Er dette vanlig?
Anonym bruker
"Ergerlig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null strev med avhengighet for min del. Må på benzoer for å kjenne det personlig.
Har hatt tannpine å spist ett brett med pinex forte, er vel cirka sammen dritet, men kjenner ingenting annet enn mindre smerte i tanna :/ men husker i mine hardere dager da jeg rusa meg mye at jeg ble helt gelè av to Paralgin.. vet ikke hva som gjør det sånn men.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Null strev med avhengighet for min del. Må på benzoer for å kjenne det personlig.
Har hatt tannpine å spist ett brett med pinex forte, er vel cirka sammen dritet, men kjenner ingenting annet enn mindre smerte i tanna :/ men husker i mine hardere dager da jeg rusa meg mye at jeg ble helt gelè av to Paralgin.. vet ikke hva som gjør det sånn men.
Vis hele sitatet...
Og jeg som knapt drikker og får sikkert noenlunde samme geleform. Det skremmende er at jeg noen ganger savner benzoformen av disse tablettene. Den lengselen etter benzo er vel noe kroppen alldrig helt kvitter seg med. Jeg er glad jeg sluttet og lefle med det i tide.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Null strev med avhengighet for min del. Må på benzoer for å kjenne det personlig.
Har hatt tannpine å spist ett brett med pinex forte, er vel cirka sammen dritet, men kjenner ingenting annet enn mindre smerte i tanna :/ men husker i mine hardere dager da jeg rusa meg mye at jeg ble helt gelè av to Paralgin.. vet ikke hva som gjør det sånn men.
Vis hele sitatet...
tror det var noe sånt som at 10 prosent ikke vil ta til seg virkestoffet kodein. Da kan man like gjerne tygge Paracet. Jeg er blant de heldige som får god rus av ca 7pf. Da nyter jeg en lang kveld med brusen cola og snus. Jeg får også på tannlegen litt pf når de har gjort noe så jeg her vondt.
Uten eller med sensitivitet er to paralgin nok til att føle det, selv om du bare teaser deg selv med så lav dose.

Gjetter det er 30mgs Paralgin og ikke stikkpiller? Hehe.

Hvor ofte tar du det? Hvis du spiser det hver kveld under mer enn ett par uker kommer du nok merka av det når du sluter.
Hvis du fortsetter i flere måneder kan du få en ganske så svett og fin avtenning.

Det er langt fra søppeldop. Det innehåller kodein, ett opiat, som du visste, og opiater, så gott som alle (fuck immodium), er vannedanende.

Hvis du kan, slutt mens leken er god, er min tips.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Null strev med avhengighet for min del. Må på benzoer for å kjenne det personlig.
Har hatt tannpine å spist ett brett med pinex forte, er vel cirka sammen dritet, men kjenner ingenting annet enn mindre smerte i tanna :/ men husker i mine hardere dager da jeg rusa meg mye at jeg ble helt gelè av to Paralgin.. vet ikke hva som gjør det sånn men.
Vis hele sitatet...
Man blir ikke avhengig av ett brett, om det var vad du mente.

Du blir gele førdi det er ett medikament som får musklene dine att slappa av.

Come on man.
Sist endret av travaxa; 16. november 2018 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Uten eller med sensitivitet er to paralgin nok til att føle det, selv om du bare teaser deg selv med så lav dose.

Gjetter det er 30mgs Paralgin og ikke stikkpiller? Hehe.

Hvor ofte tar du det? Hvis du spiser det hver kveld under mer enn ett par uker kommer du nok merka av det når du sluter.
Hvis du fortsetter i flere måneder kan du få en ganske så svett og fin avtenning.

Det er langt fra søppeldop. Det innehåller kodein, ett opiat, som du visste, og opiater, så gott som alle (fuck immodium), er vannedanende.

Hvis du kan, slutt mens leken er god, er min tips.
Vis hele sitatet...
Nei, dette er helt vanlige paralgin forte piller jeg fikk for skuldersmerter. Jeg har alltid vært ekstremt forsiktig med rus, så jeg antar faren er liten. Likevel så kan det friste og kaste i meg en normal dose for og hjelpe til med søvnen enkelte ganger når pakningen ligger der forran meg., Ja, selv om jeg ikke har smerter.

Ellers er tipset ditt noe jeg forholder meg til. Jeg er nesten glad jeg ikke fikk oxy, eller lignende. Dette kan muligens skje antar jeg om skulderen må oppereres. Og jeg har ikke tenkt og bli hektet på opiater. Det jeg passer på er at jeg helt uavhengig av smerter, er at det ikke blir en vane. Det må gå minst noen uker mellom hver gang.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Nei, dette er helt vanlige paralgin forte piller jeg fikk for skuldersmerter. Jeg har alltid vært ekstremt forsiktig med rus, så jeg antar faren er liten. Likevel så kan det friste og kaste i meg en normal dose for og hjelpe til med søvnen enkelte ganger når pakningen ligger der forran meg., Ja, selv om jeg ikke har smerter.

Ellers er tipset ditt noe jeg forholder meg til. Jeg er nesten glad jeg ikke fikk oxy, eller lignende. Dette kan muligens skje antar jeg om skulderen må oppereres. Og jeg har ikke tenkt og bli hektet på opiater. Det jeg passer på er at jeg helt uavhengig av smerter, er at det ikke blir en vane. Det må gå minst noen uker mellom hver gang.
Vis hele sitatet...

Ingen tenker på att bli hekta på opiater.
Frem tils jeg var 23 var jeg anti-drugs. Hardcore straight edge. I februari i år satte jeg ett skydd med morfin.

Sier ikke det skjer alle. Men det er en slippery-fucking-slope.

Sjekk ut kratom. Litt mildere, på alle måter, men smertestillende.

Hvis du skal ruse deg på Paralgin, mer enn ett brett av gangen (det er vel 10 per brett?) ville jeg gjort CWE, cold water extraction. Finnes guider på youtube. Du filtrerar bort paracetamolet så du sitter igjen med kodein. Mye bedre før levra di. Også er det morsom att fikse og done.

Uansett, lykke til
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Sjekk ut kratom. Litt mildere, på alle måter, men smertestillende.

Hvis du skal ruse deg på Paralgin, mer enn ett brett av gangen (det er vel 10 per brett?) ville jeg gjort CWE, cold water extraction. Finnes guider på youtube. Du filtrerar bort paracetamolet så du sitter igjen med kodein. Mye bedre før levra di. Også er det morsom att fikse og done.

Uansett, lykke til
Vis hele sitatet...
Jeg er en gammel traver, så kratom kjenner jeg godt til som nevnt lengre oppe i tråden. Rusfølelsen er svært lik. Kratom er og vanedannende og langt i fra bra for leveren, men helt sikkert et langt bedre alternativ. Det burde uansett vært et alternativ alle opiatmiisbrukere burde hatt tilgang til.

Uansett takk for lykkeønskningene. m
Sist endret av Dodecha; 16. november 2018 kl. 08:44.
Anonym bruker
"Ergerlig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Uten eller med sensitivitet er to paralgin nok til att føle det, selv om du bare teaser deg selv med så lav dose.

Gjetter det er 30mgs Paralgin og ikke stikkpiller? Hehe.

Hvor ofte tar du det? Hvis du spiser det hver kveld under mer enn ett par uker kommer du nok merka av det når du sluter.
Hvis du fortsetter i flere måneder kan du få en ganske så svett og fin avtenning.

Det er langt fra søppeldop. Det innehåller kodein, ett opiat, som du visste, og opiater, så gott som alle (fuck immodium), er vannedanende.

Hvis du kan, slutt mens leken er god, er min tips.



Man blir ikke avhengig av ett brett, om det var vad du mente.

Du blir gele førdi det er ett medikament som får musklene dine att slappa av.

Come on man.
Vis hele sitatet...
Hvor drar du de paralellene fra? Sa at før da jeg rusa meg ble jeg helt gele av noen pf, men nå når jeg ruser meg 1 gang i mnd omtrent, merka jeg ikke en dritt av 10 paralgin.., og nei, du blir ikke avhengig av ett eller to brett på noen dager..