Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1806
Nå har det seg sånn at jeg ble tatt og 2 andre ble tatt for besittelse av 3 gram med bruning av snuten, jeg var så dum og ærlig innrømte hele greia og fortalte om dealeren siden han er syk i hodet og det andre, ble kjørt på stasjonen og snakket med innsatsleder om hva de kom til og gjøre osv.

Men de konfiskerte mobilen til meg og han ene jeg var med og jeg oppga kode osv til dem og rushet hjem og tok wipe på mobilen (vet at den ble wipet) men nå er jeg redd for hva som kommer til og skje.


Kan de dømme meg for sletting av bevis eller diverse? Vil ikke at en gammel gris på stasjonen skal se igjennom mine private bilder og diverse.

Tror dere det blir noe avhør gjeldene saken siden jeg oppga alt på stedet?


Når kan jeg forvente og få igjen mobilen siden det ikke er en ting på den?

Kan også nevne at jeg er helt clean og at jeg ikke har blitt ferska for noe doprelatert før.
Sist endret av Johndeerexd; 7. januar 2018 kl. 07:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har slettet mye usaklig her så hold dere til forumets regler.

Jeg skal si det andre før meg her har prøvd å si , i en litt mer roligere tone:
Om du ikke vet det fra før så anses det som særdeles lite kult å angi "dealeren" sin til politiet, hva eventuelle konsekvenser det blir ut av det for deg kan jeg ikke si, men Norge er ikke compton og du blir ikke skutt i noen drive-by i hvertfall.

Det kan bli avhør og det kan hende de bare følger sporene du ga uten videre involvering annet enn foregget for besittelse av narkotika, det kan ingen av oss si noe konkret om.
Mobilen får du nok igjen, men hvor lang tid det tar er ikke godt å si.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hadde du bare sagt "sorry jeg har 3 gram med hasj på meg" og thats it så hadde du bare fått bot, men når du velger å dra inn andre og spesielt en som selger til mange så kan det fort bli en større rettsak av hele greia om de faktisk får tatt denne selgeren med infoen din.

Uff...snakk om å lage mye ball av så lite, blir som at du skulle bli tatt med ett shotglass 61% sprit, det er ulovlig, de tar den, du får bot og thats it. Men når du velger å dra opp så mye annet så blir det en mye større greie. Tror ikke jeg kjenner noen som har blitt tatt med 3 gram som har fått mobilen sin konfiskert, jeg har tatt med betydelig mer å da har de spurt om å få gå igjennom telefon hvor jeg bare sier ja det går fint og har åpnet telefon for dem, før jeg kan dra rett etterpå.

Du kunne gått derifra med en bot men ødela litt for deg selv og sikkert flere andre, kan hende de tar dealeren, som igjen har masse bevis på andre hjemme hos seg å plutselig leser du om ett år i VG at ett stort "dop nettverk" er tatt og blir stor rettsak ut av det.


Når det kommer til at du har wipa telefonen så har de nok gått igjennom før du har rukket å slette, bevis de tar der er for å fange dealere og ikke folk med en grammer i lomma de trenger bare en melding som "har du noe hasj", så sender de folk til adressa hans tvert. At du får dom for å wipe telefon er heller ikke noe greie, de har sett det de trenger og har heller ingen bevis for at du har wipa telefon med mindre du igjen velger å åpne deg nok engang.


PROTIP: Slett alle shady meldinger med engang du får de, eller vær vær enda smartere å ikke bruk meldinger, bruk snapchat eller wickr etc.
Sist endret av deGrønne Skoger; 7. januar 2018 kl. 16:51.
Nei huff, snakker om å drite på leggen. Som sagt over her, bare å innrømme alt. Alt, som i at du fant hasjen i grøfta og at du ikke har delt/solgt noe av den. Da blir det minst mulig bot. Nå kan du se frem mot mulig rettssak som del av et større sakskompleks, og selvfølgelig represalier fra både offentligheten og det private