Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2902
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt mdma en del for ca 1,5 år siden.
Tok en halv grønn granat her om dagen, startet med å være kiling i kroppen, ubehagelig hjertedunking og akksom man hadde en balong inni magen med luft (en slags letthetsfølelse når man puster), ble tung i kroppen. Kjentes som om knipsen tappet meg for energi og kan tenke meg seratonin ble "borte" men ikke utløst ikroppen.
Dårligste turen jeg har hatt.

Noen som har opplevd slik?
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som 2cb ��
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Min dårlige "XTC" trip"

Du burde heller benytte deg av MDMA krystaller, som sannsynlig er langt renere enn en random pille som kan inneholde mye rart. Du hadde ikke en dårlig MDMA trip, mer en dårlig random pille-tripp.
Kan det være at du tok for lite, slik at du ble «stuck» på opptur?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har da aldri merket et slikt ubehag da jeg har tatt for lite tidligere :/
Som "kjær oter" sier er det stor sannsynlig at jeg har fått i meg dårlig pille
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du flere du kan ta bilde av? Tok selv 3 grønne granater og fikk natta fra helvette
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...



Ikke sikkert det er samme batch, men de gangene jeg har fått de grønne granatene, har de inneholdt rundt 200-300mg MDMA.
Rocka huet mitt så det holdt, å gjorde jobben værtfall!


Ikke alle som er/blir komfortabel med høye doser, å set set å setting har alt å si
Jeg trives, å liker høye doser, ca 1 gang i året, hallusinerte helt villt sist gang jeg spiste grønne granater, MDMA halliser ja, intet 2-CB cræp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var PMA/PMMA i pillen sies det.
Huff skummelt.. Husk å alltid test med kit. Godt det ikke skjedde noe mer da. Pmma er skumle greier.
Dette er bare enda en historie som kunne fått fatale følger. Er det ingen som bruker test kit? Hvertfall knips folk bør ha 3
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ikke sikkert det er samme batch, men de gangene jeg har fått de grønne granatene, har de inneholdt rundt 200-300mg MDMA.
Rocka huet mitt så det holdt, å gjorde jobben værtfall!


Ikke alle som er/blir komfortabel med høye doser, å set set å setting har alt å si
Jeg trives, å liker høye doser, ca 1 gang i året, hallusinerte helt villt sist gang jeg spiste grønne granater, MDMA halliser ja, intet 2-CB cræp.
Vis hele sitatet...
Er du på fest, klubb, rave, e.l da?
Aner ikke hvordan jeg hadde taklet full blown hallusinasjoner. Når alt begynner å hakke doserer jeg ikke mer Holder meg gjerne på maks 200mg og kan da holde samtaler, unngå å miste drink, og ikke være for ute generelt.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Hvordan halliser får dr åå Mdma?
Er å nyjerrig på halliser på mdma.

Har selv kun opplev halliser på dmt og lsd i høye doser.

Har hatt psykoser, men vil ikke kalle de halliser som msn forbinder til stoff.


En av grunnene til jeg sjeldent har opplevd halliser er sikkert fordi jeg har hatt mye annet i kroppen som har dempet effekten.


Selv når jeg blir helt nykter fra medisin nå, har jeg tenkt å ts en tur med lsd og dmt, men kan teste ut en csndyflip ført uten opiater i systemet.

. Tror dmt kan bli mye heftigere for meg uten opiater.

. Unnskyld viss jeg ble OT..
. Har lyt å lage en egen trå angående opiater og halliser.
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
En av grunnene til jeg sjeldent har opplevd halliser er sikkert fordi jeg har hatt mye annet i kroppen som har dempet effekten.

Tror dmt kan bli mye heftigere for meg uten opiater.
Vis hele sitatet...
Du er korrekt. Det å ta psykedelika med downers i systemet er bortkastet, men skjønner at det kan bli meget kjipt å trippe med opiat abstinenser.

Anbefaler deg å ta LSD og "røyke" DMT på peaken. Fordeler med denne komboen er at man slipper å være så engstelig før inntak av DMT, siden man allerede har den ene foten i hyperspace på LSD, også skal det ikke mange mg DMT til for å bryte gjennom.

Denne blandingen ligger nært hjertet for meg, det slår aldri feil hvis man behøver en "reset".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du på fest, klubb, rave, e.l da?
Aner ikke hvordan jeg hadde taklet full blown hallusinasjoner. Når alt begynner å hakke doserer jeg ikke mer Holder meg gjerne på maks 200mg og kan da holde samtaler, unngå å miste drink, og ikke være for ute generelt.
Vis hele sitatet...

Hehe, nei sånn turing foregår bak lås å slå i sitt eget hjem ja, gjerne på gulvet, med farvestifter til, å av og til ekstra stoler å sitteliggeplasser til alle som egentlig ikke er der

@papamarathon:
Vet ikke hvordan best forklare det, annet enn at det blir litt som å drømme i våken tilstand.
Ser folk som ikke er der, snakker med dem osv osv, snakker hallusinasjoner ja, å ikke bare eyecandy.
Sist endret av Eyeamare; 13. juli 2019 kl. 09:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.