Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1039
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Noen som har erfaring med Strømstad - Fredrikstad ferga?
Om man (hypotetisk) skulle tatt med kratom på den ferga, hva TROR dere sjangsen er for å bli tatt?

Og kan det hende en hund vil markere på kratom? Vet at ingen norske hunder er opptrent til og lukte kratom, men feilmarkere fordi det lukter så jææævla sterkt og dritt eller noe sånt?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om noen lurer til en annen gang så kan jeg kan melde om at det gikk bra, men skal ikke ta ferga igjen med kratom. Når vi la til kai i Norge så sto det 3 tollere der, heldigvis ble jeg ikke sjekka, men nervene var rimelig høye når jeg gikk forbi tollerne mens de sjekka en annen passasjer. Neste gang blir det bilen eller bussen, vet ikke om det er tollere der hver gang men tar ikke og risker det igjen med ferga
Får en kjøpt kratom lovlig i Sverige?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Får en kjøpt kratom lovlig i Sverige?
Vis hele sitatet...
Ja, men fra nettet, er EN svensk nettside som selger (kan ikke linke kilder her men lett å google seg fram til). Så bestiller man det til poste resturante i Strømstad og henter det selv over grensa, om du bestiller det direkte til Norge blir det stoppa av tollen mest garantert
Har aldri opplevd verken tollere eller politi i nærheten av den ferga så vil tro at det er relativt safe uansett hva du har og du har ganske lang tid til og dumpe no i vannet hvis du ser tollere eller politi der