Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 976
Har du noen morsomme eller syke telefonsamtaler på MDMA hvor du bare måtte ringe noen fordi du måtte snakke og den andre personen ikke skjønner noen ting? Har noen historier derifra selv, og hadde vært gøy og hørt fra noen andre
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke en telefonsamtale, men husker at jeg randomly fikk melding av eksen min idet jeg begynte å komme på peaken. Det var svært merkelig, det. Ble fort ting sagt som jeg angrer på i etterkant
Naar Jeg var 21 og nettopp hadde tatt en pille og akkurat kommet opp sammen med en kompis saa ringte dama mi par den tiden meg for aa gjøre det slutt. Var ikke den beste turen.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du skal starte med og fortelle om egne samtaler først?
Fikk telefon av mamma mens jeg hadde sex på Molly med ei venninne, stoppet opp og gikk ut av rommet for å prate med mamma. Så på loggen dagen etter og vi hadde pratet i nesten 45 min. Husker ikke et ord av samtalen, men husker jeg var uendelig glad etterpå