Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1178
Hei

Har kjøpt ny router tp link ac 1200. Problemet er at jeg bare får koblet wifi til iPhonen men ikke på iPad eller TV.

De finner signalet og jeg får skrevet inn passord. Men står at det ikke er noen Internett tilgang. Samme problemet når jeg prøver med kabel fra TV til router.

Har prøvd og nullstille iPad og fabrikkinnstille tv-en uten suksess. Har noen ett tips til hva jeg kan gjøre?

Hvis man bare hadde tatt seg tid til og lese gjennom instruksjonsboka ��x♂️ Så hadde man sett at man måtte logge seg inn på tplinkwifi.net og åpne for flere tilganger
Sist endret av Th0mas92; 6. juli 2019 kl. 20:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har du koblet router riktig mot modem da?

kabel fra modem skal inn i WAN port på router. om det kobles i LAN vil internettlevrandøren stå for DHCP på dine enheter. og om leverandør ikke leaser ut mer enn èn IP så blir det stopp på èn enhet