Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 9752
Hei sveis.
Hei og hopp.
Tenkte at dele noen illustrasjonsarbeid.
Ta gjerne kontakt om du trenger ei tegning!

Her er det tilogmed ei tegning basert på en nokså fordervet kveld, dokumentert gjennom freak selv.
Sist endret av Turelli; 24. januar 2018 kl. 17:13. Grunn: Alt er alltid i endring, tilogmed inlegg
Mye fint. Minner meg litt om stilen til bla. Christopher Nielsen & Pushwagner. Inspirert av disse?
Likte godt "Inglan is a bitch" og "Boof baf!"
Ah. Takk. Jeg liker begge, synes det er vanskelig å konkretisere hvorfor ting blir som de blir, men det kan god hende.
https://magnu8.deviantart.com/art/Sh...hool-699735789
Her er tegningen du linket til, fikk det ikke opp selv.
Ah, takk! for en klønete klovn jeg er.
Kreativ og talentfull klovn, iallefall!
Digger stilen og håper hjernen din fortsetter å spy ut like mye rart. Kommer lett til å holde meg oppdatert.
Takk.
Meget.
Dette her er faen meg bra! Gjerne del mer! Elsker stilen!
Blir fasinert over kreativiteten din. Ser frem til å se mer fra deg!
Ah. Veldig hyggelig at høre. Får ikke oppdatert noe særlig om dagen, da computeren er på reparasjon, og scanneren ikke har noen å plugge seg inn i.
haahah shit husker jeg leste om den tripprapporten for en stund tilbake, fint å se en oppdatering :P
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av carttown Vis innlegg
haahah shit husker jeg leste om den tripprapporten for en stund tilbake, fint å se en oppdatering :P
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, den ble værende med meg også.
Nå har jeg fått oppdatert med en del arbeid inne på siden min.
Shit så mye bra. Helt fantastisk. Har du mer som ikke er lagt ut? Er det noen andre billedtjenester som ikke bedriver sensur? Får ikke sett det b-ball outside school bildet uten å singe up, og føler ikke jeg kan la meg presse til det.
Mye kult her ass!
er også fan av stilen din, likte "pass, then fade" "Dream team" "Unhappy camper" "Tortoise bois" for å nevne noen

Keep it up, det oser av kreativitet.
Liker at dere liker.
Det varmer ett idiotisk hjerte!
Såvidt jeg forstår, holder det å skrive inn fødselsdato for å få tilgang til de 'sensurerte' bildene, gitt at du er myndig, eller lyver.
Fuck du er kunster ass.

Hehe ja jeg så bare den sign in greia og klikka litt i huet. Ble ikke engang å se ordentlig da jeg var sikker på at det var for å få alle til å signe up. Kult nå får jeg sett alle bildene dine.
Jævlig fett!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei igjen!
Det slo meg at dette var et optimalt sted å spørre:

Jeg har forsøkt meg på et portrett av Jokke, anno 97-99-ish.
Problemet er bare at Joachim har ett forbausende stort spenn av fjes, en mann av mange tryner.
Dermed blir jeg ikke klok på om det ligner eller ikke.

Kanskje er der noen her med stor kjennskap til hr. Nielsen som kan kaste noe lys over saken?

Joachim 'jokke' Nielsen
Hehe. Måtte google han når jeg så dette, og ja, han var virkelig en mann av mange ansikter.
Kan ikke ai jeg har stor kjennskap til fyren, men jeg synes det lignet på det ene bildet hvor han har en ølflaske i munnen.
Liker stilen din!
Mm-hmm! Good shit! Liker spesielt bjørkeskogen(e), "Kristian and Kendrick" og de spesia dekonstruksjonene av Disney-figurer. Den Mikke Musen er faen meg konge!

Portrettene dine er også fantastiske, mine favoritter er "Angela", "Spike" og "Ninety Three". De har alle noe ved seg som gjør at de spretter frem og krever oppmerksomhet, enten det er spot-on karikering, fargevalg eller stemning og uttrykk.

Kommer til å holde et øyeeple med denne tråden i håp om mere godsaker i framtiden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da slår jeg meg bare til ro med han Joachim.
Takk igjen for trivelige tilbakemeldinger, det varmer alltid.
▼ ... over et år senere ... ▼
Turelli's Avatar
Trådstarter
Nå er det vel så mange nye bilder, at jeg kan tillate meg å oppdatere tråden.
Veldig trivelig med tilbakemeldinger, det blir jo tilogmed tidvis arbeid av dette.
Håper folk er friske i munn og klov!
https://www.deviantart.com/magnu8/gallery
BRAND ∞ STRONG
Wow!
Høy kvalitet!!
Utrolig fett. Du er veldig talentfull!

Var tegning noe du holdt på med før du satte smellen med 2c-i'en?
fete bilder as det her er inlegg jeg liker! Har et tips du kunne jo laget tegneserier med kunsten din om du har lyst da eller er kreativ på den måten, du kunne sikkert tjent på det om du kjenner de rette folka, jeg tegnet mye tegneserier når jeg var liten var god til å tegne på den tiden men slutta på ungdomskolen
Turelli's Avatar
Trådstarter
Takk takk, hyggelig med tilbakemelding!

Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Utrolig fett. Du er veldig talentfull!
Var tegning noe du holdt på med før du satte smellen med 2c-i'en?
Vis hele sitatet...
Haha! Det korte svaret på det er vel "ja".

Sitat av Bruker 1 Vis innlegg
fete bilder as det her er inlegg jeg liker! Har et tips du kunne jo laget tegneserier med kunsten din om du har lyst da eller er kreativ på den måten, du kunne sikkert tjent på det om du kjenner de rette folka, jeg tegnet mye tegneserier når jeg var liten var god til å tegne på den tiden men slutta på ungdomskolen
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har laget et par serier, og har noen manus liggende.
Men jeg vet ikke helt, jeg har en følelse av at det mangler noe.
Ja, kanskje jeg finner ut av det, kanskje ikke.