Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 790
Her er kriteriene for skjermen:
skal minimum være 20"
max koste 3500kr
skal duge til litt spilling og film. jeg spiller kun spill som wow og wc3 og sån så den må ikke være supper kjapp.
skal helst være på lager i butikken eller i nermeste fremtid.
har titta litt på denne tror dere den duger
Problemet med den er at den ikke har DVI-inngang, slik at du må bruke VGA-kabel som gir dårligere bilde. Jeg har en Samsung 205BW og er veldig fornøyd med den.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=69397
Trådstarter
83 0
Den skjermen så jo fin ut. men jeg var nede på eljkøp her i byen og da så jeg denne
er dette en bra eller dårlig skjerm den koster bare 2000kr så det er ikke så ille.
Kan 8ms gi "ghosting" på spill? Bare lurer.. :P
Jeg kjøpte meg nettopp en Videoseven V7 S20PD til rundt 1800 kr fraktfritt levert. Ser at prisene har steget litt da.

Men dette er en veldig fin skjerm, som jeg er svært fornøyd med!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av moose
Den skjermen så jo fin ut. men jeg var nede på eljkøp her i byen og da så jeg denne
er dette en bra eller dårlig skjerm den koster bare 2000kr så det er ikke så ille.
Vis hele sitatet...
Helt grei til å være en billig jalla-skjerm.
Trådstarter
83 0
Takk for mange gode svar. men er det noen som klarer og finne noe info om denne skjermen. vil hovedsaklig vite om den har VGA og DVI.
kanskje du finn noko her link
Trådstarter
83 0
den linken din virker ikke.
Tror ikke den har dvi
http://www.google.com/search?hl=en&l...vi&btnG=Search
på det ene søket stod det noe om at den var bra for de som klarte seg uten dvi hvis jeg ikke husker feil.