Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4225
noen som har lest den? og i tilfelle hva syns dere?
Har lagret hele rasket på pc'en :P
Var redd for at den skulle bli banna.
Dritbra spør du meg
Den er helt konge, har 2006 versonen på pcn
Where to get!?!?! Har alltid hatt lyst på den...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Scr0tum
Where to get!?!?! Har alltid hatt lyst på den...
Vis hele sitatet...
Har du ikkje googleskills for fem flate øre? Klipp ut ein del av tittel i tråd, lim inn i google, voila!
web versjonen: http://home.scarlet.be/comicstrip/an...danarcook.html
tekst versionen som du kan laste ned: Bare søk på www.piratebay.org
Sist endret av disaster master; 27. oktober 2007 kl. 21:22.
har lagt den ut til dere her hvis noen er interesert: http://home.no.net/oskid/acb.pdf
Det er 2006 versonen, hvis noen skal ha 2007, så har ikke jeg den. Hint: Google
Sist endret av microcefalus; 27. oktober 2007 kl. 21:45.
koster den penger eller noe siden ingen tør og direktelinke?
EDIT: der ja
Sist endret av Evelen2; 27. oktober 2007 kl. 21:26.
Min egen side Evelen2, kan garantere deg at det er helt gratis
http://thepiratebay.org/tor/3805476/...007_%5B.pdf%5D

Er det ingen som kan søke i det hele tatt her eller? Og nei det koster ikke penger hvis du laster den ned.
Sitat av microcefalus
Min egen side Evelen2, kan garantere deg at det er helt gratis
Vis hele sitatet...
2007 versjonen?
Sitat av Evelen2
2007 versjonen?
Vis hele sitatet...
lol, er jo bare å åpne den å skjekke..:P står på første side, og nei, det er 2006 versjonen
Sitat av Evelen2
2007 versjonen?
Vis hele sitatet...
Nei det er 2006, den inneholder 219 oppskrifter Men det hadde da ærlig talt bare vært å trykke på linken og se...
Sist endret av microcefalus; 27. oktober 2007 kl. 21:36.
Den linken jeg la ut er 2007 versionen.
Sist endret av disaster master; 27. oktober 2007 kl. 21:54.
Synes denne tården ble overpostet med linker, og har droppet ut av topic, blandt annet pga. Evelen enda en gang viser hvor inkompetent han er.

Har bare fått sett litt i boken, men ser "lærerik" ut, skal se om jeg får lest litt mer i nærmeste framtid
Diablo: jeg setter ikke akkurat pris på dine usaklige og proviserende poster.
disaster master: lastet den ned


btw, er denne boken ulovig?
skjønte ikke hel det som so på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/The_Anarchist_Cookbook
btw, finnes det en norsk,dansk,svensk versjon?
Good work Evelen2

Tenkte jeg kunne gå litt inn topic igjen.
Jeg synes boken er kjempebra, har lært mye bombeoppskrifter der o.s.v men man må være litt skeptisk til det som står der. F. eks så står det oppskriften på nitroglysering og dynamitt. Tror ikke man skal stole fullt ut og lage det sånn som det står der. Da kan man dØØØØØØØ
Utrolig god underholdning denne boka
Men her kommer et råd:
Dere må være MEGET obs på diverse oppskrifter ol.,
det har faktisk vært folk som har blitt drept eller skada etter å ha prøvd ut oppskrifter i boka(snakker spess om pyro/bombe oppskrifter her)..
Dette pga at boka(ihvertfall før) var ganske full av feilinformasjon...

Edit: disaster master var 30min raskere enn meg
Jeg ER trøtt.

Edit 2:
Jeg fant den ikke på The Pirate Bay..
Sist endret av Joachimsen; 27. oktober 2007 kl. 23:02.
Jeg la ut linken da, pluss at jeg og en annen som nevnt lenger opp har lasta den ned derfra. Så tror du bør søke litt bedre
jeg liker boka.. ble meget skuffa av filmen.
hæ, er det laga film? Hva handler den om?
Sitat av disaster master
hæ, er det laga film? Hva handler den om?
Vis hele sitatet...
Les litt hær: http://imdb.com/title/tt0284850/
ja jeg har søkt men finner ikke noe spes intresangt!


noen som vet om den er ulovlig å selge i vanlige bok butikker?
hørtes veldig bra ut og så kunne kansje vært verdt og betale for
vet folk har lagt ut link til hvor man kan lese det,men gidder ikke å lese ei bok på nette

Edit: så nettopp trailer og filmen ser bra ut da!
Sist endret av Holmen; 27. oktober 2007 kl. 23:52.
Noen som vet om det går an å kjøpe den på blits huset i oslo, sorry om jeg driter meg ut men jeg tror det er en butikk eller liten bokhandel der. Det var det i hvert fall før.

Noen emo's som kan svare Ikke vondt men altså
Sist endret av disaster master; 27. oktober 2007 kl. 23:53.
Sitat av disaster master
Jeg la ut linken da, pluss at jeg og en annen som nevnt lenger opp har lasta den ned derfra. Så tror du bør søke litt bedre
Vis hele sitatet...
Ok, jeg copypasta, må ha vert noe feil med Emne overskriften
Sitat av Turbolego
Vis hele sitatet...
er den mulig og få kjøpt med norsk underetkst?
Sitat av Evelen2
er den mulig og få kjøpt med norsk underetkst?
Vis hele sitatet...
Fant den til 89 spenn med norsk sone... veit ikkje om det er med norsk undertekst, men du jo alltids ringe/maile og høre?

Link til filmen
Sitat av Evelen2
er den mulig og få kjøpt med norsk underetkst?
Vis hele sitatet...
Her på internet har vi noe som kalles "Google". "Google" er en slags magisk nettside som svarer på spørsmål, og som forhindrer dumme spørsmål i tråder på f. eks nFF.

Hvor inkompetent går det ann å bli? SØK! (Det er skjeldent jeg skriver innlegg hvor jeg henviser til google, men når søekeordene er så opplagt føler jeg at jeg ikke har noe annet valg)

Og Hva med at vi går tilbake til topic i denne tråden? Hva synes dere om boka? Hva er bra hva er negativt, og din mening. Ikke flere idiotsike innlegg som voldtar tråden.
Kan noen gi meg en link som det funker å laste ned fra?
Kikka overalt på nettet, men finner ingen..
Helst en nyere versjon av den; D
Sitat av Mr pyro
Kan noen gi meg en link som det funker å laste ned fra?
Kikka overalt på nettet, men finner ingen..
Helst en nyere versjon av den; D
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare google?

Eller her

Jeg ber om unnskyldning for å voldta tråden...

Det som er dumt er at mye av det som står i boka ligger åpent for 4.klassinger, sprengningstanker.

Bra forklaringer på hvordan man skal gjøre ting.
Sist endret av junkpal; 29. oktober 2007 kl. 16:05.
Ta hele boka med en klype salt, det står like mye piss i den som i bibelen. Blant annet den "jug bomb" som står der inne et sted, altså litt kaliumpermanganat og noen dråper bensin i et glass med lokk har ifølge boka samme effekt som en halv dynamittgubbe, HAH!

edit: seriøst, ikke tro på alt dere leser. Ikke fordi det ikke fungerer, men grunnet så mange feil både i prosedyrer og sikkerhet som kan ende med personskader. Pålitelige kilder > AC.
Sist endret av Hedges; 29. oktober 2007 kl. 16:27.
Den har jeg faktisk hatt lenge uten jeg har visst om det, fordi jeg fikk den uten noe navn.
Mye bra der ja.
Du kan lære en del av å lese boken, men 90% av det som står i den er jeg meget skeptisk til.

"Vil du bli høy, kan du skrape av det som er på innsiden av et bananskall, tørke det og røyke det. DU BLIR DRITSTEIN!!!!11!"

Dessuten er mye av det som står antakelig testet i landet "forfatteren" bor i. Har testet mye som ikke funker, fordi norsk standard er helt annerledes.

Eks: I boken står det at det skal være mulig å "rane" en telefonkiosk for småpenger ved å klippe over en ledning eller to bak "telefonkassen", vente til folk kommer og legger på penger, vente til de finner ut at det ikke funker og går og deretter koble sammen ledningene igjen.

Skal ikke nekte for at dette er mulig, men på norske telefonkiosker er disse ledningene hvertfall ikke eksponerte.
Altså, de greiene som ligger ute på nett er vel ikke identiske med den originale boka så vidt jeg veit?
Har hørt mye greier om folk som vil hindre pønksa i å bombe ting, så de lager reine selvmordsoppskriftene og legger det ut som "anarchist cookbook". Ellers er vel endel tatt ut, sensurert, og en hel del er blitt forandra på så det skal være mer "harmløst".
Dette er bare hva jeg har lest, og hørt av folk jeg har diskutert saken med etpar ganger, kan ikke garantere at det er fakta. Ligger rundt femti tråder om den på www.punk.no. Skulle lika å se originalen.

Forresten, den linken noen la ut her. Det stod "LSD" litt nede, og det var selvfølgelig det første jeg trykka på. Står at man kan lage det utav morning glory og hawaiian baby woordrose-frø. Hvis jeg ikke tar helt feil er det LSA, ikke LSD, man får av disse. Nok en grunn til å ta det som står der med en klype salt.

Edit: Noen sitater fra den ene tråden på pønk:

Jeg har hørt at nazister har skrevet noen av oppskriftene
og skrevet de feil sånn at vi skader oss eller dauer når vi lager noe fra denne boka
Vis hele sitatet...
Det som svermer rundt på nett nå om dan er bare bull. bare masse fjortissr som bare skriver masse dritt. Har lite tilfelles med orginalen.
Vis hele sitatet...
man burde ikke stole blindt på den boka. skal visstnok være laga av en tulling som misliker anarkister, så noen av oppskriften er angivelig med falske blandingsforhold, så man risikerer at de går av i trynet på deg...
Vis hele sitatet...
Sist endret av Poke; 29. oktober 2007 kl. 16:29.
Hvor mange MB er AC fila hos dere? finner noen torrenter, men de står at det bare er 1.44mb og greier... Så funker de?

Edit:
Lasta ned en nå, men der var det bare en side med link til sia dems.. Så den funka ikke, eller er det noe jeg gjør galt?
Sist endret av Mr pyro; 29. oktober 2007 kl. 17:46.
Sitat av disaster master
Noen som vet om det går an å kjøpe den på blits huset i oslo, sorry om jeg driter meg ut men jeg tror det er en butikk eller liten bokhandel der. Det var det i hvert fall før.

Noen emo's som kan svare Ikke vondt men altså
Vis hele sitatet...

hehe nei, men det er mulig de har "An anarchist cookbook" som crimethinc har gitt ut, den har riktignok lite med orginalen å gjøre, men går heller på arrangering av konserter, okkupering av hun, hvordan lage en platespiller av en sykkel(!) osv.
Hvis dere kan lese litt engelsk står det litt informasjon om boken på denne geniale nettsiden, "Wikipedia", et gratis, brukerbasert leksikon på nett: http://en.wikipedia.org/wiki/Anarchist_cookbook
Sitat av disaster master
Noen som vet om det går an å kjøpe den på blits huset i oslo, sorry om jeg driter meg ut men jeg tror det er en butikk eller liten bokhandel der. Det var det i hvert fall før.

Noen emo's som kan svare Ikke vondt men altså
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du ha noen emoer til å svare? er det de du forbinner med Anarkister eller Blits huset?
King of Spooning
Acidous's Avatar
Nå har ikke jeg gjort mer enn å gløtta kjapt på denna boka, og jeg la merke til navnet Jolly Roger, og noen heller usannsynlig stygge ASCII illustrasjoner.
Så da regner jeg med at denne boka er like mye sprøyt og utdatert som den jeg hadde for rundt 7 år sida.

Og at det aller meste av innholdet er klipt og limt direkte fra TXT fila, med samme navn, jeg hadde da.

Hørte også en del diffuse rykter om at Jolly Roger hadde bøffa alt fra forskjellige steder på nettet og limt inn også, så hadde ikke stolt på noe av detta egentlig.
Sitat:

Hvorfor skal du ha noen emoer til å svare? er det de du forbinner med Anarkister eller Blits huset?

Offtopic:
Var ikke vondt ment da, bare en liten spøk. Skjønner ikke at du kan bli sur av no sånt. I så fall så ber jeg om unskylding.
Sist endret av disaster master; 29. oktober 2007 kl. 22:40.
Jeg hadde også blitt sur om noen hadde kalt meg emo... He he.

Anyways, kokeboka signert Jolly Rogers var tilgjengelig som .txt for i alle fall ti-tolv år siden. Hadde den på min hemmelige diskett Metodene for fremstilling av våpen og kjemikalier var på den tiden utrolig lite troverdige. Man fikk nærmest inntrykk av at forfatteren bare hadde funnet på alt og aldri hadde satt sine ben i en lab - prosedyrene var ulogiske og slurvete forklart. Jeg hadde flere versjoner av fila opp i gjennom, og synes ikke det ble særlig bra (hadde forresten den "ordentlige" fila, ikke en kopi). Som "institusjon" har vel derfor kokeboka mistet mye av den respekten den hadde i begynnelsen.

Er det ingen her som har prøvd noen av oppsriftene og kan melde om suksess? DET hadde jo faktisk vært interessant....
Sitat av disaster master
Sitat:
Offtopic:
Var ikke vondt ment da, bare en liten spøk. Skjønner ikke at du kan bli sur av no sånt. I så fall så ber jeg om unskylding.
Vis hele sitatet...
OT: Jeg ble da ikke sur jeg.
Ingen som faktisk har William Powells "The Anarchist Cookbook"? Blir litt tullete å omtale Jolly Rogers drittbok eller noen av disse 2006 eller 2007 eller hva dere nå kaller dem som The Anarchist Cookbook.
det er William Powell som har orginalen ikke sant?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ja, og jeg tror det er en lignende kalt " The Poor Mans James Bond ".

PMJB står skrevet hvordan en kan samle rød fosfor fra fyrstikk-esker, og hvis ikke hukommelsen min tar feil, hvordan en gjør dette om til en tidsinnstilt bombe med lysstoff-rør (fluorescent, rød fosfor søker til hvit fosfor, antenner en eller annen eksplosiv mix, a la McGyver-stuff).

Samme samle-oppskrift av rød fosfor er beskrevet i Uncle Fester's "Secret of Methamphetamine Production" vol. 3 eller 4, tror jeg. Minns å ha lest det et sted. Prosedyren det er hentet fra er fyrstikkeskene med riveflate av rød fosfor, som med antimonsulfat/kaliumklorat-tennstikkene (safety-matches) ved strike midlertidig gjør den rød fosforen om til hvit fosfor som antenner antimonsulfatet. Kaliumkloratet er sprengmidlet med fosfor tror jeg. Vet da søren om det funker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeej, jeg her originalen hjemme
Takk pappa!