Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3066
Jeg skal ta teoriprøva for moped i morra. Jeg skal ta den i tønsberg og lurte på noen få ting
1. Det første og viktigste er. Kan man ta den på etter middagen? Håper det siden det er da det passer for meg.
2. Hva heter sida til biltilsynet?

Har googla men fant ikke noe av verdi.
Sitat av Nocore
Første søk på google. http://www.biltilsynet.no/
Vis hele sitatet...
jeg fant ikke noe av verdi les dette : Biltilsynet på internett er sist oppdatert 28.12.2001 13:32.
OT: nocore: det der er ikke siden til biltilsynet, men en kar som tjener penger på å kunne litt om det biltilsynet kan..

det heter ikke biltilsynet lengre, det heter "trafikkstasjon".

de fleste trafikkstasjonene lar deg ta prøven så lenge de enda har åpent, og du får vel starte senest 1.5 time før stengetid.

http://www.gulesider.no/gsi/search.d...tasjon&x=0&y=0
Sitat av Named
Jeg skal ta teoriprøva for moped i morra. Jeg skal ta den i tønsberg og lurte på noen få ting
1. Det første og viktigste er. Kan man ta den på etter middagen? Håper det siden det er da det passer for meg.
2. Hva heter sida til biltilsynet?

Har googla men fant ikke noe av verdi.
Vis hele sitatet...
Her i bergen er de stengt for teoriprøver fredag lørdag og søndag, resten av uken klokken er de åpen fra 9 til 14 om jeg ikke tar helt feil nå
Gå på www.vegvesen.no og se, tror deg skal stå noe om åpningstider til hver stasjon. Jeg ringte selv og spurte, og de sa at man senest kunne trekke kølapp 1 time før stengetid. Her (Stavanger) så hadde de en dag i uka der de hadde lenger åpent, tror det var tirsdager. Så du får se hvordan det er der du bor.
Lykke Til!