Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1433
Så vet det er mange her som har blitt tatt med ting både av foreldre og politi. Noen som vil fortelle?
En god venninne lurte meg i en felle for å selv slippe politiet, hun avtalte en handel så tok politiet razzia med utgangspunkt i den og jeg fikk en dom på nesten 2 år. Var ikke klar over at det var så utbredt med informanter før den episoden.
Glemte greiene på stuebordet..
Røyka daglig fra 13 år og ble på mirakuløst vis aldri tatt. Derimot så mistenkte MST at jeg røyka og ba meg ta hjemmetester, fikk faket alle (dessverre). Jeg hadde nok hatt godt av å bli tatt
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri blitt tatt av politiet, men det skal sies at det har vært nære på noen ganger.

Av foreldrene mine derimot, ble jeg tatt fordi bikkja mi fant bongen min da jeg ikke var hjemme og tok den med opp i stua til foreldrene mine og dreiv å lekte med bongen min der.
Dette er riktignok 20 år siden nå

Merklig nok så ble dem ikke noe sure, og etter det så fikk jeg lov til å røyke hjemme.
De syntes det var bedre at jeg satt hjemme å røyka fremfor og være ute å putte i meg all slags annet dop.
Da hadde dem en viss kontroll på meg.

En annen gang så fant mutter 3 fulle sprøyter med makka i bagen min. Jeg hadde gjort klar 3 skudd til meg, kjerringa og en kompis men så hadde jeg glemt de bort da vi plutselig måtte stikke ut før vi rakk å sette dem.
Dette var noen år senere enn da jeg ble tatt første gang.

Merklig nok ble dem ikke sure denne gangen heller, men jeg måtte bare helle dem ut i dass mens de sto å så på.
De var klar over rusproblemet mitt siden jeg var åpen om det hele veien.

Jeg har aldri fått kjeft av dem pga rus på noen som helst måte, men de har møtt meg med forståelse hele veien.
De har alltid latt meg komme hjem til dem uansett hvor på trynet jeg har vært og de har støttet meg hele veien.

Det er pga foreldrene mine at jeg faktisk klarte å komme meg ut av rusen, hadde det ikke vært for at de har vært såpass støttende som de har vært hadde jeg aldri klart og komme meg ut av det.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ringte mor på facetime ene gangen jeg ble innlagt på sykehuset pga ecstasy intox. Hadde hallusinasjoner og vrangforestillinger og ble rimelig forbanna over at ingen av de stakkars sykepleierene ville tro på meg, så skulle få mor til å kjefte på de... Hun var ikke klar over rusmisbruket mitt før dette, så det var ikke særlig godt gjennomtenkt av meg. :P
Det vrimler med Snut i sentrum. Uflaks/uforsiktighet. Flere ganger.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skrev en kommentar til VG der jeg skrev at jeg skulle storme tinghuset i Oslo og drepe Breivik med en AK47 under rettssaken hans fordi jeg ble provosert av det jeg leste i live-oppdateringene fra VG mens jeg satt på jobb. Så dro jeg hjem og røyka hasj for aller første gang litt senere på dagen.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyket ut av vinduet om kvelden og luftet litt dårlig den kvelden. Stinka i hele gangen og modern sjekket rommet dagen etter. Lå rundt en plate der, rart hun ikke konfiskerte den.

Ante ugler i mosen pga lukta og tenkte det var lurt å gjemme den. Heldigvis lå den der etter jobb. Fikk gjemt den, litt klein samtale med modern og måtte dra en hvit løgn, det var ikke noe hyggelig. Derfor tar man ikke dop under foreldra sine tak
Bestillte sopp fra Nederland som aldri kom frem, snuten bomma på adressen min(hadde nylig flyttet) og fikk en heads up, gjømte 800g(hjemmedyrka) weed i naboens garasje og slapp unna med skrekken, det vittigste, jeg klagde til den nederlandske e-shoppen om at varene ikke kom(før rassia og avhør) og fikk ny forsendelse som gikk glatt forbi, 1 uke etter avhør.