Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1085
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får tramadol av legen pga smerter vel før var det pga smerter nå er det for å få en rus i ny og ne.

Torsdag skøyt jeg 8 mg subutex, ble sinnsykt sløv! Naturlig nok!

Nå lurer jeg på om jeg vil få noe abstinenser pga den subutexen? Vet at det sitter i en stund, men er det anderledes om man skyter? Ville jeg ha merka eventuelle abstinenser til nå to og et halvt døgn senere?
Ikke av en subutex.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok da slipper jeg placebo-abstinenser X-)
Har ikke tatt tramadol i dag og drt er lenge siden sist. Har følt meg ok. Så jeg skal prøve å slutte fra nå av
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var legens tramadol for smerter første møtet ditt med opioid?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, har brukt alt av opioider utenom heroin. Prøver å bli ferdig med det nå og tidligere fått tramadol for smerter då jeg har fått det igjen sånn at jeg kan trappe meg ned og av på opioder
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Legen vet om at jeg har misbrukt og har hjulpet meg med en rask nedtrapping på tramadol. Jeg kjenner at jeg er ferdig med det nå
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg hadde en sprekk og skøyt 8 mg subutex på torsdag men jeg har klart meg en stund uten sprekker nå og føler meg klarere enn noen gang for å slutte
Men lure på om jeg vil få noe konsekvenser for den sprekken. Har ikke tatt tramadol i dag fordi jeg vet sub virker lenge
Men virker drt kortete når man skyter? Noen som vett?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Subutexen er ute av systemet ditt for lenge siden. Har du ikke kjent abstinenser til nå vil du ikke få noen.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok nettopp en sånn hjemmetest, jeg slår ut på buprenorfin. Men har ikke abstinenser
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke sånn det funker. Fordet om du tester positiv på en pisseprøve betyr ikke det at du er påvirket eller at den funker fremdeles. Du kan teste positiv på heroin 3 døgn etter inntak, men er du avhengig av det vil du bli abstinent 6 timer etter inntak.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, såpass forstår jeg.
Men en her skrev at den er for lengst ute av systemet, men det er den ikke.
Lurte også på om jeg kom til å merke abstinenser etter en. 8’er, men et enkelttilfelle skal sies å gå greit og det går fortsatt greit så da er jeg nok safe :-)
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det var jeg som skrev at den var for lengst var utav systemet, med det mente jeg at du ikke lengre har noe effekt av subutexen og at du derfor ikke kom til å få abstinenser. Jeg mente ikke at du ikke kom til å teste positiv på en urinprøve.