Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 888
Heisann, usikker på om dette er rett sted og spørre, men gjør et forsøk uansett 😅 vet dere om det blir tatt blodprøver når man har benbrudd som må fikses eller om det bare er røntgen og deretter behandling?
Siden du spør om dette i kategorien rusmidler så regner jeg med at du er redd dem skal ta blodprøver av deg å se at du ruser deg. For at de skal kunne se at du har rusmidler i blodet så må de teste spesifikt etter dette, det gjør de ikke uten videre. Ettersom jeg har forstått så er de også pliktige til å si ifra før en rus prøve blir tatt.

Så du trenger ikke være redd selv om de tar blodprøver av deg.
Jeg har hatt benbrudd en gang. Ble ikke tatt blodprøver, kun røntgen, gips og krykker. Gjelder Oslo Legevakt da.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har hatt flere benbrudd. eneste gangen det ble tatt blodprøve var da legene var bekymret for at jeg måtte operere. som nevnt over har du ingenting å bekymre deg over hvis du tenker på rus, da de aldri hadde testet noen for rusmidler uten videre
Jeg har kun knekt beina 2 ganger, begge gangene tok de blodprøver og begge gangene måtte jeg opperere, men jeg hadde div i systemet begge gangene og hørte aldri noe snakk om det