Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 693
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har tramadol, stesolid, amf og hasj, går det fint å ta litt speed om jeg ikke tar noe downers før sove? Hvordan ville deere gjort det?
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns makka og stes ilag e helt uber combo
morkakespisende
Amfetamin og hasj til det var tomt for amfetamin, så hasj/alkohol på nedturen. Er jeg den eneste som tar elefantdoser med stims? 0.1 kunne jeg tatt til frokost på en mandag. Nei, jeg har ikke dårlig amfetamin.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Amfetamin og hasj til det var tomt for amfetamin, så hasj/alkohol på nedturen. Er jeg den eneste som tar elefantdoser med stims? 0.1 kunne jeg tatt til frokost på en mandag. Nei, jeg har ikke dårlig amfetamin.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte også elefantdoser til tider, men på en «vanlig» dag lå jeg på mellom 0.5 til 1g og det tok jeg ganske tidlig på dagen. På den tiden så hadde jeg mer amfetamin liggende enn jeg viste hva jeg skulle gjøre noe med, så det ble jo stunder der jeg kunne jeg kjøre i meg flere gram. Hadde ikke kastet meg ut på det kjøret igjen frivillig.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Amfetamin og hasj til det var tomt for amfetamin, så hasj/alkohol på nedturen. Er jeg den eneste som tar elefantdoser med stims? 0.1 kunne jeg tatt til frokost på en mandag. Nei, jeg har ikke dårlig amfetamin.
Vis hele sitatet...
Er ikke hasj og amf litt skummelt. Lett psykosefremkallende?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj og amf var oppskriften for meg til psykose. Har også en kompis som det tilta for etter en periode med den comoben
Hvis du har gått noen dager før du fyrer deg en j/bongtrekk så kan det ende med kortslutning i toppen. Har opplevd det selv noen ganger, har heldigvis sluppet unna uten å tatt noen varig skade av det, men jeg kjenner til flere som har vært skikkelig uheldige.

Det går som regel greit for de aller fleste som bruker amfetamin og hasj sammen så lenge man bruker sunn fornuft når man holder på, men jeg har sett mye stygt på grunn av nettopp denne komboen så jeg anbefaler at man er forsiktig, veldig lurt å ha benzo/quetapin liggende.