Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 514
Hallo, datafreaks!

Jeg bygde min pc for en god stund tilbake, 2010-11 tenker jeg. I det siste har jeg hatt noe problemer med den, ettersom jeg flytter frem og tilbake fra min far har jeg måttet "reseate" komponentene i pcen flere ganger de siste månedene, og det har alltid fikset problemet. (Alt er koblet i men pcen viser ikke tegn til liv.)

For to dager siden skrudde min mor av pcen ved å slå av strøm-strippen på gulvet. Etter dette fikk jeg samme problemet og reseatet. Det hjalp ikke, men på magisk vis fungerte pcen 10-15 minutter etter jeg hadde gitt opp. Idag dro jeg til min far, og pc'en virker ikke. Prøvd å reseate, prøvd å la den stå over natten, etc. En ting jeg la merke til var at det når jeg plugget i en strømkabel i PSU'en så kom det en liten men konstant knitrelyd når hovedstrømmen stod på I og ikke O. Om dette er relevant vet jeg ikke, men lyden er borte i dag morges.

Hva er feil og hvordan kan jeg fikse det?

MvH VOAB.