Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2724
Anti homo prestene har tatt det til et nytt nivå:

"(Casper, Wyoming) Anti-gay preacher Fred Phelps has announced intentions to erect a monument to Matthew Shepard the gay college student brutally murdered five years ago near Laramie. But, the monument will be no memorial. Phelps says the monument would be 5 to 6 feet tall and made of marble or granite. It would bear a bronze plaque bearing the image of Shepard and have an inscription reading "MATTHEW SHEPARD, Entered Hell October 12, 1998, in Defiance of God's Warning: 'Thou shalt not lie with mankind as with womankind; it is abomination.' Leviticus 18:22."

Go here to sign a petition against it. "
(fra absolutepunk.net)

Gå hit for og underskriv en kampanje MOT dette prosjektet:
http://www.petitiononline.com/mrp<br...s/petition.htm





EDIT Link som irker:http://www.petitiononline.com/mrp
helps/petition.htm
Sist endret av mongeland; 13. november 2003 kl. 22:36.
Fy faaen så groteskt. Du store gud som jeg hater amerikanske fundamentalister!

Linken førte forresten bare til hovedsida for petitiononline.
Kunne ikke sagt det bedre selv.
Er det virkelig sant? Begynner å lure på om dette er en scam...
Better than thou.
Jo, det var sant, men i parken det er snakk om at Phelps skulle ha statuen i er statuen med de 10 bud fjernet, og religiøse statuer er ikke lov i den lengre. Dermed vil ikke statuen reises med mindre Phelps kjøper privat jord i byen, noe han ifølge seg selv akter å gjøre.

www.godhatesfags.com drives forøvrig av Phelps.


Opprinnelig postet av DonTomaso
Du store gud som jeg hater amerikanske fundamentalister!
Vis hele sitatet...
Fundamentalister generelt er fucktards, om de er amerikanske eller ikke har ingenting med saken å gjøre.
Den linken var rar!?
fucktards: najs skjellsord
Opprinnelig postet av Carlo



Fundamentalister generelt er fucktards, om de er amerikanske eller ikke har ingenting med saken å gjøre.
Vis hele sitatet...
Det er jeg selvsagt enig i, men det er så mye snakk om muslimske fundamentalister for tida, og de amerikanske ekstremist-høyre-kristne har sluppet altfor lett unna.
ja, når man snakker om fundamentalister, så har det i det siste kun vært om muslimene. Nå kan man jo si mye rart om både fundamentalister og amerikanere...
Min gamle signatur:
Q. What do Christians, Jews and Muslims have in common?
A. They are all idiots.

Forresten, er det bare meg eller er bruken av ordet "erect" kanskje litt..uheldig?
Egentlig ikke rart. Et svært land, bor mange idioter der. Synd de fant ut at relgion var et kraftig virkemiddel.
Ps når jeg singet opp var det 66662 underskrivfer. Selv om jeg håper på mange flere hadde det vært litt kult om det stoppet på 66666
fin eks-sigg Argus, smidig avatar forresten
Better than thou.
Opprinnelig postet av Mortiferus
Et svært land, bor mange idioter der.
Vis hele sitatet...
Som det også er i Norge, India, Tyskland og Kina. Poenget mitt er at idioter er idioter, uansett hvor de kommer fra.
Opprinnelig postet av Carlo
Som det også er i Norge, India, Tyskland og Kina. Poenget mitt er at idioter er idioter, uansett hvor de kommer fra.
Vis hele sitatet...
Ord!
Han skulle vært fengslet for trakassering, men det ville ikke gått for da ville han sittet inne for sakens skyld. Best er det kansje å la han "forsvinne".
det hadde kanskje vært en idè ja
er enig anti homo. homser har skapt aids.
og gud veit hvilken andre sykdommer som kommer til å bli
dannet av dem senere.
de hører til helvete de.
Better than thou.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !
Jeg syntes mer synd på deg enn noe annet. Virkelig, det var dagens latter!


Forøvrig går det under såkalte freedom of speech, som også er grunnen til at ikke f.eks. KKK ledere, og lignende, fortsatt går fri, og får gjøre som de vil.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av bashrc
er enig anti homo. homser har skapt aids.
og gud veit hvilken andre sykdommer som kommer til å bli
dannet av dem senere.
de hører til helvete de.
Vis hele sitatet...
uvitenheten lenge leve
Jeg gleder meg til den dagen bashrc kommer ut av skapet.

Ellers må jeg si meg enig med Carlo:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !
Jeg syntes mer synd på deg enn noe annet. Virkelig, det var dagens latter!
Vis hele sitatet...
Jeg vil også benytte anledningen til å si at denne saken var teit og sjokkerende. Phelps må ha glemt noe, som f.eks. at Gud tilgir alle og at man skal elske sin neste.
Hvis jeg hadde gått forbi et skap som jeg visste bashrc var inne i hadde jeg spikra igjen fort som faen

Når det er sagt mener jeg at å det å sette opp et monument ikke er et utsagn, men en handling, som burde forbys så lenge monumentet kan sees av offentligheten.
Better than thou.
Poenget er at det skulle være et religiøst monument, og det er ikke lov til å diskriminere pga. religion.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
/me performs sodomy on bashrc

Argus: Erect, å reise (noe) / reist. Selv om det kanskje blir litt humoristisk i denne sammenhengen så kommer jeg ikke på et mer passende ord.

En tåpe er en tåpe uansett hvor han kommer fra. Jeg begynner å lure litt på den derre anti-usa holdningen nå, greit nok at vi kanskje ikke alltid er enig med noen av meningene som blir ytret der borte men å skjære alle under en kam er feil. Det er jo akkurat som den tradisjonelle oppfatningen om at i Norge og Sverige så er alle blonde, dumme og står på ski.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg lo av det bashrc skrev fordi at jeg trodde det var tull. Det var ikke tull?
Forøvrig er en idiot en idiot. Du vet. Ta en spade for en spade uansett om det er en brun spade eller en spade som ser ut som et kors eller.. whatever. Det har ikke vært så mye snakk om kristenfundamentalistene i det siste fordi at Bush har vært ute og kriget med hele verden (ironisk nok med tanken på at Bush er t3h Fundametalist-dude-man, yo!), men så lenge man selv ikke er trangsynt og opplyst og trenger medias vinkling på en sak for å ta et standpunkt så får vi være happy. (selv om vi er litt irriterte fordi at det finnes folk som ikke er like flinke som oss. Selv om de er veldig flinke til å hate folk med mørk farge på andre plasser enn BARE tissen.)
Uhm. The Media Works In Mysterious Ways. koz.

(dum post. Denne tråden burde vært stengt. You should have stopped me!)
Tias: som en global jante-lov? hehe, har tenkt litt på det etter å ha lest bøkene til Michael Moore, men så har eg sett litt på lovene som de mest "intelligente" i USA har plotta ned, og kommet fram til at hovedpopulasjonen i USA er idioter (legg merke til at eg ikke sier alle)...på grunn av at absolutt alle utenom indianerene er innvandrere, virker det som om folk vil karre til seg noe fra gamledager, og som oftest er det en eller annen syk religiøs-holdning. Visste du at 50% av amrikanerne tviler sterkt på evolusjons-teorien, men setter sin tro til ordene i skapelsesberetningen?
Better than thou.
Wow, Michael Moore, ikke bruk en objektiv kilde neste gang a! Egentlig skulle jeg kommentert resten av posten din, men den er for teit til å bruke tid på.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
vell: Når det gjelder skapelsesteorien så tror jeg faktisk det samme gjelder i gode gamle Noreg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tias: Jeg tror deg. Bare i klassen vår er det en to, tre stykker som tror på Adam og Eva.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
FlyingVeeVee: Og det bør du respektere, bare pass på at de også respekterer ditt syn. Har hatt noen syke diskusjoner med klassekammerater opp gjennom årene: En betvilte skapelsesteorien og mente at hvis alt liv begynte ut av ingenting, hvorfor er det da ikke mulig å få liv i feks. en kake?

Rare greier.
Det er jo bare la den ligge et par måneder, og vips du har en kake med føtter som henter avisen og du kan gå tur med. Fælt så useriøst.

bashrc: Du ber om bråk hvis du ikke skifter meninger.

Forøvrig: Michael Moore er ikke objektiv akkurat, men det er ofte sant det han skriver, og han har da virkelig ikke de verste holdninger i Amerika?
jøsss for en jævla dust han Phelps.. ikke det at jeg er homofil men han/de går jævla langt når de gjør sånne ting.. bare tenk hvor mange som er homofile i usa da.. det må jo bli noen som kan stoppe dette.. fy faen så sykt og dårlig gjort..
Opprinnelig postet av nso
uvitenheten lenge leve
Vis hele sitatet...
Helt enig.

Bashrc:

The most recent presentation on the origin of HIV was presented at the 6th Conference on Retroviruses and Opportunitistic Infections (Chicago, January 1999). At that conference, research was presented that suggested that HIV had "crossed over" into the human population from a particular species of chimpanzee, probably through blood contact that occurred during hunting and field dressing of the animals. The CDC states that the findings presented at this conference provide the strongest evidence to date that HIV-1 originated in non-human primates. The research findings were featured in the February 4,1999 issue of the journal, Nature.
Vis hele sitatet...
Du bør også se på www.aids.org før du uttaler deg mer om den saken.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har sett diverse tv-programmer om forskjellige predikanter rundt om i usa, og de virker ikke helt gode i hodet, noen ganger vet man ikke om de bare er ute etter penger eller om de rett og slett bare er helt sjuke i hodet...

Menneskene fikk HIV da en forsker-nerd pulte en sjimpanse-mamma
Spørreundersøkelser viser at over 90% amerikanere regner seg som religiøse(litt lavere tall på de som gikk i gudstjeneste minst en gang i uka), men tallet for nordmenn ligger mellom 40-50%...vi er noen av de minst religiøse i Europa.

Derfor tror jeg at, heldigvis, skapelsesteorien står sterkere her enn 'over there'...men jeg kjenner flere kristne venner som ikke tror på evolusjonsteorien, så jeg tar poenget
Opprinnelig postet av Tias
Og det bør du respektere, bare pass på at de også respekterer ditt syn.
Vis hele sitatet...
det er sånn det skal funke med religion, ingen skal tvinges til noen slags tro eller noe lingnende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av PNuT

Menneskene fikk HIV da en forsker-nerd pulte en sjimpanse-mamma
Vis hele sitatet...
Sikker? Aldri lest om dette noe sted.

Uansett, tenk på fordelene med å ha homofile personer da! Flere kvinnfolk til oss andre!
Ting som dette blir jeg bare trist av..
Jeg syns det er ganske gay å i det hele tatt sette opp monumentet...
jeg henger kanskje litt etter, men hva er grunnen til at de har noe imot homser? fordi det står i bibelen? fordi det er "unaturlig"?

men å sette opp et monument?! psycho folk!
Har noen sånne i Norge og da. Var det ikke pastor Enevald som sa at homser var like mye verdt som griser?
Gjorde han sikkert, men han er jo leder for Levende ord også da, og det sier litt om ham...
Kristenfundamentalister!
Hysj da... jokke og ruben er sikkert fortsatt på forumet under et nytt nick...
Opprinnelig postet av Pinh34d
Hysj da... jokke og ruben er sikkert fortsatt på forumet under et nytt nick...
Vis hele sitatet...
Jeg tviler litt. Hosten til datamaskinene i menigheten ble blokkert og de nye brukerene utestengt for ikke lenge siden hvis jeg ikke tar helt feil. Religiøs rensing