Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1156
Heisann skal til tg i 2013 så jeg har et par spørsmål på: hvor mye koster det for biletter, mat, drikke etc.?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Google = Billetpris Tg
http://www.gathering.org/tg12/no/information/faq/
Sist endret av Lima; 3. oktober 2012 kl. 14:22.
Billetten koster vel ~1000 kr. Mat og drikke kommer jo helt an på om du skal spise på restaurant eller tørre brødskiver. Du får helt sikkert ett brød og noe pålegg av mor, vann finner du i springen.
Billetten koster 1100kr om jeg ikke husker feil.
Ang mat vil jeg anbefale deg å ta med mat selv, da det kan bli dyrt i lengden å spise maten dem selger der.
Kan fort bli ganske dårlig i magen av å spise oppvarmet pomefrits og slikt mat i 4 dager.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Billetten koster 1100kr om jeg ikke husker feil.
Ang mat vil jeg anbefale deg å ta med mat selv, da det kan bli dyrt i lengden å spise maten dem selger der.
Kan fort bli ganske dårlig i magen av å spise oppvarmet pomefrits og slikt mat i 4 dager.
Vis hele sitatet...
Har de ikke noe butikker eller noe lignede der? Men siden det er påske holder de også stengt noen dager når er det?
Nærmeste butikk er vel 5-10 min gange på et kjøpesenter som heter CC Mart'n. Usikker på åpningstidene, men er nok stengt/reduserte åpningstider på røde dager i påsken, ja.
Kjøp deg vanlig billett til rundt 1000kr + matbillett til 400kr. Dermed trenger du bare å ha med deg brus/energidrikke og mellommåltider. Så du bør klare deg på under 2000kr
Sitat av ciksty Vis innlegg
Har de ikke noe butikker eller noe lignede der? Men siden det er påske holder de også stengt noen dager når er det?
Vis hele sitatet...
Er værtfall en bensin stasjon like ved. Butikk et stykke unda, som nok er stengt ja pga påsken. Men Peppes og Dolly er jo der, og dem kjører til skipet, så om du er med fler er det fint å spleise på pizza, i tillegg til brødskiva du har med deg hjemme fra.

Sitat av mikkello Vis innlegg
Kjøp deg vanlig billett til rundt 1000kr + matbillett til 400kr. Dermed trenger du bare å ha med deg brus/energidrikke og mellommåltider. Så du bør klare deg på under 2000kr
Vis hele sitatet...
Under 2000kr ? Hehe nej, nej, blir nok mer penger en som så da det er maaange boder der inne som selger maasse fristende saker!
Snakker etter 4 års TG erfaring. Billettene har gått opp i pris de siste årene. Det er omtrent 1100,- nå. Så burde du virkelig kjøpe en matbillett til 400,-. Det er 3 måltider om dagen. Du aner ikke hvor godt det er å komme litt unna all lyden, og faktisk spise skikkelig mat.

Det finnes butikker omtrent 10 minutter unna, som andre har sagt. Personlig har jeg ikke hatt problemer med åpningstidene her, men det er verd å sjekke. Jeg anbefaler å kjøpe mat i forkant. Brød og pålegg er fantastisk å ha, du kommer til å angre om du ikke tar med vann, eller i hvertfall noe du kan ha vann i, da det er kran inne i skipet. Det finnes ikke ovner der, men mikrobølgeovner og vannkokere. Derfor er ferdigpizza ikke aktuelt. Ta også meg brus og snop, det er tross alt TG.

Jeg har brukt å kjøpe billett + matbillett, så ta med 1000,- ekstra. Du skal få ett utrolig godt råd jeg skulle ønske jeg hadde første gang jeg dro dit.

IKKE BRUK OPP PENGENE! Spar 200,- eller noe, du vet aldri når det kommer godt med. Har brent meg på det selv flere ganger. Det å stå opp rett etter frokosten er over, sulten som faen og så måtte vente til neste måltid for å spise er ikke morsomt.

Kjapp liste;
Billett - 1100,-
Matbillett - 400,-
Mellommåltider, godteri, ting fra boder - Ca. 800,-
Reservepenger, bare i tilfelle - 200,-
Totalt - 2500,-

Jeg tuller ikke når jeg sier spar penger, det kommer utrolig godt med. Bare en flaske vann til toget hjem, en burger på bensinstasjonen før man kjører. De pengene gjør utrolig mye.
Ha også med bankkort hvor du har noen tusen tilgjengelig.
Veldig kjipt om noe i PCn skulle ryke en av de første dagene. Greit å kunne kjøpe nytt da!