Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 672
Hoi, lurer egentlig på en ting, hvordan kan jeg kjappest mulig levele på Modern Warfare 2 på PS3?
Ja, jeg vet å gjøre challenge osv, men er det en annen måte også som jeg kan levele fort på og gjøre challenge samtidig?

Håper på fin fint svar, eventuelt fine svar.
Tradisjonelt sett har det vært mest erfaringspoeng å hente i spillmodusen "Search and Destroy", men det er også mulig å høste veldig mye poeng i for eksempel "Ground War". Det viktigste er egentlig å finne et våpen man er bekvem med, spille feigt og sakte (gjennom å holde seg godt skjult og finne gode steder å sitte på) og sjonglere challenges slik at man alltid jobber opp mot de som gir flest erfaringspoeng.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Tradisjonelt sett har det vært mest erfaringspoeng å hente i spillmodusen "Search and Destroy", men det er også mulig å høste veldig mye poeng i for eksempel "Ground War". Det viktigste er egentlig å finne et våpen man er bekvem med, spille feigt og sakte (gjennom å holde seg godt skjult og finne gode steder å sitte på) og sjonglere challenges slik at man alltid jobber opp mot de som gir flest erfaringspoeng.
Vis hele sitatet...

Japp, jeg vet det med SnD, men man får ikke like mye poeng på MW2 som på MW, så er nesten ikke vits.
Som du sier så er Ground War en god måte å skaffe pts på, får nesten alltid 1500-2000 +/- i Match Bouns, så er jo bra det da...
...men håpet på en annen måte, går jo ikke akkurat tregt nå da, og som du sier med å sitte på èn plass veldig lenge, joda, det er jo bra, men jeg greier det ikke, jeg må bare ut å springe.

Og, jeg har også skaffet meg veldig mye challenge på weps, skal bare drepe 150 stk til med like 5-7 våpen så har jeg jo i utgangspunktet 50-70k poeng bare der, da det gir 10k når mann har nådd 300 kills med ett bestemt våpen.

Dette med Perks er også veldig poeng givende, altså, det kan ta veldig lang tid, men går fort om du setter på Command, Scavenger, Stopping Powder og Sleight Of Hand perk å bytter litt på..


Så, jeg får prøve meg litt fram, kan jo veeeldig mye selv også så..

..takk for hjelpen.