Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 717
Hei, har lest den artikkelen
http://www.itavisen.no/828323/600000...-fra-xbox-live

og jeg ser etter xbox 360 på finn.no veldig ofte, og har merket at halvparten av de som selges er modda, og de fleste selger pgr av at de er utestengt fra xbox live.

Så det jeg lurte på, har det blitt mye strengere nå?
Jeg hadde xbox 360 som var modda for 6 månder siden og jeg spilte brente spill live hele tiden uten å bli utestengt, holdte på sånn i et år til jeg måtte selge xboxen. Jeg spilte aldri før lanseringsdagen i norge.

Før så var det sånn at så lenge du ikke spilte før lanseringsdagen på spill før den kom ut i norge så kunne man fint spille live uten å bli utestengt, men nå ser det ut til som man blir utestengt allikevel. Er det sånt?
Imponerende at du kan linke til en artikkel uten å ha lest den!
Sitat av Din egen artikkel, publisert Torsdag 12. november kl 06:00
De fleste med Xbox 360 har vel fått med seg at Microsoft har nylig satt i gang en betydelig kampanje for å bannlyse modifiserte konsoller fra onlinetjenesten Xbox Live.
Vis hele sitatet...
Ja, de er blitt langt strengere enn de var for 6 måneder siden...

Ja, det er sånt.
Sist endret av Cikey; 12. november 2009 kl. 22:20. Grunn: La til klokkeslett for publisering av artikkel