Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 859
Hei

Lurte på om det er mulig å koble to ps3 på samme nettverk og da spille 4 vs 4 via splitscreen.

Tror vel egentlig det, men ble plutselig litt usikker.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Vet ikke om det. Men OT, er det noen som vet hvorfor det spruter dollarsedler og ikke blod når jeg skyter folk i multiplayer???
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Vet ikke om det. Men OT, er det noen som vet hvorfor det spruter dollarsedler og ikke blod når jeg skyter folk i multiplayer???
Vis hele sitatet...
Hehe det skjer ikke for meg ihverfall, du spiller sikkert kapitalist mod...
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
OK, jeg fant ut av det. Det var noe som het moneyshot som kommer når man har på bling-perken.,
Kan bekrefte at dette ikke går, det funker å spille lan, men bare 1 mot 1 og ikke 4 mot 4.
Sitat av Tomacco Vis innlegg
OK, jeg fant ut av det. Det var noe som het moneyshot som kommer når man har på bling-perken.,
Vis hele sitatet...
Tror dette er feil, det kommer penger ut av folk når du tar Revenge, altså når du dreper den som drepte deg forrige gang.