Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 807
Har iXtreme 1.51 å kan eg bruke WAVE 4?
Lest noko om att om eg har Hitachi støttar Xboxen min både WAVE 3 å WAVE 4?
Korleis kan eg eventuelt finne ut om eg har Hitachi?
Dette er like enkelt som å søke etter vg.no på google, og det du har lest stemmer. iXtreme 1.51 på Hitachi-drev støtter Wave 4, da sikkerhetspolicyen ikke er like strict der.
Du kan finne ut hvilket DVD-drev du har ved å bruke google. "How to identify dvd drive 360" er en veldig god start!
Namc0's Avatar
Trådstarter
81 1
Sitat av lambador Vis innlegg
Dette er like enkelt som å søke etter vg.no på google, og det du har lest stemmer. iXtreme 1.51 på Hitachi-drev støtter Wave 4, da sikkerhetspolicyen ikke er like strict der.
Du kan finne ut hvilket DVD-drev du har ved å bruke google. "How to identify dvd drive 360" er en veldig god start!
Vis hele sitatet...
Hadde Hitachi, åpna opp faceplaten på Xboxen, vart svart plastikk over dvd greia. Men kan eg brenne dvd fila til iso fila direkte til cd som med vanelige 1.51 dvd filer?

Also må eg patche eller bruke san der activate greie, eller kan eg kun brenne direkte?
Namc0's Avatar
Trådstarter
81 1
Sitat av Namc0 Vis innlegg
Hadde Hitachi, åpna opp faceplaten på Xboxen, vart svart plastikk over dvd greia. Men kan eg brenne dvd fila til iso fila direkte til cd som med vanelige 1.51 dvd filer?

Also må eg patche eller bruke san der activate greie, eller kan eg kun brenne direkte?
Vis hele sitatet...
Forklarte kansje litt dårlig å prøver heller å skrive på bokmål.

Om jeg skal spille et spill som har WAVE 4 å jeg har Hitachi iXtreme 1.51, vil jeg da kunne brenne spillet normalt som WAVE 3 spill?
Eller må jeg patche WAVE 4 til WAVE 3?
Brenne normalt, dette fungerer på 1.51 fordi den ikke har samme sperrene på hva som er trygt og ikke. Bare og kjøre på
Wave 5 er ute nå! Left 4 Dead 2 har det. Dette er på grunn av avatar awards.
Namc0's Avatar
Trådstarter
81 1
Sitat av CriminalMind Vis innlegg
Brenne normalt, dette fungerer på 1.51 fordi den ikke har samme sperrene på hva som er trygt og ikke. Bare og kjøre på
Vis hele sitatet...
Så det vil si att Wave 5 også funker?