Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 652
Har iXtreme 1.51 på xboxen min, den ville ikke boote MW2 før når det ikke var verified i ABGX, vil den gjøre det nå som den har blitt det?

Har veldig få cd'er igjen så vil ikke sløse
Spørs hvilket DVD-drev du har.

Edit:
Samsung, BenQ og Lite-on med firmware 1.51, vil ikke boote Wave 4.
Hitachi med 1.51 kan boote Wave4 uten problemer.
Sist endret av s1gh; 11. november 2009 kl. 11:51.
Hvis jeg kjøper MW2 i butikken da? Vil det starte da?
Det skal ikke være noe problem å spille originale Wave4-spill, nei.
Så hvis den er verified i ABGX hva er forskjellen på en original og den jeg har brent da?
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Så hvis den er verified i ABGX hva er forskjellen på en original og den jeg har brent da?
Vis hele sitatet...
Forskjellen er at det er 33% sannsynlighet for at XBL merker at du kjører en kopi med det brente spillet.
Sitat av Ullsokk1 Vis innlegg
Så hvis den er verified i ABGX hva er forskjellen på en original og den jeg har brent da?
Vis hele sitatet...


Hvis den er helt lik som en orgianl hvorfor skal man da trenge å opdatere firmware?
Sitat av Nordbyjoa Vis innlegg
Hvis den er helt lik som en orgianl hvorfor skal man da trenge å opdatere firmware?
Vis hele sitatet...
Litt usikker på spørsmålet ditt her, men jeg svarer etter hvordan jeg tolker det.
De eldste firmwarene hadde ingen sikkerhetsrutiner/restriksjoner. De kunne boote spill uten sikkerhetssektorer og hva enn det måtte være. Firmwaren i seg selv var på det tidspunktet ikke farlig med tanke på ban. Det faktum at det tok til seg det som var av spill, og godtok dem, gjorde firmwaren farlig for nybegynnere.
Med tiden ble langt flere kloke på sikkerhetsjekken Microsoft tok for seg, og C4EVA valgte å utvikle et litt mer sikkert fw, som sjekket hvorvidt en disk virket til å være lik en ekte kopi av spillet.
Med tiden er vel den eneste store endringen vi har sett, disse såkalte "wave"-patchene. Dette er i korte trekk en ny måte for disken å kommunisere med konsollen på.
Når iXtreme-fw oppdager en ny og ukjent måte for konsollen å kommunisere med platen på, avviser den disken, og sier at dette er risikabelt.

Nå er dette bare spekulasjoner, men det er definitivt realistisk at disse nye wavene har forårsaket bans, men dette er spekulasjoner.
Uansett hva, fraråder jeg alle å stole på abgx. 33% av alle spill som utgis nå er ikke korrekt 1:1-kopi av spillet du finner i butikkhylla.