Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 609
i to dager har ps3'en min stoppa opp uten grunn midt i ett spill (spesielt ofte på fallout 3 men har skjedd et par ganger på call of duty 5)
jeg har prøvd systemoppdatering men står at jeg allerede har den nyeste programvaren.

noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?
Kan hende den blir overopphetet? sjekk om det er bra luftgjennomstrøming der den står..
Trådstarter
50 0
det har jeg gjort. står helt fint der den står og blir knapt nok varm etter den har stått på en hel dag :P men takk for godt råd. noen andre ideer?
Hva vil de si at den stopper opp? At den slår seg av eller fryser?
Laseren din holder sikkert på å dø ut.
Snart kan du bare høre på køntri-cd'ene som morra di har.
Bare å forberede seg på å sende den inn.
Man får kjøpt ny lasermodul til 400kr..
Trådstarter
50 0
spilet fryser ja, men har ikke hatt ps3'en i 6mnder engang...
Hadde akkurat samme problem på Uncharted: Drake's fortune, men har aldri hatt det igjen etterpå (10 spill senere)
Skiva var forresten helt fin, så det skulle ikke være problemet.
Sist endret av Volch0k; 31. oktober 2009 kl. 13:34.
Sitat av didrik Vis innlegg
spilet fryser ja, men har ikke hatt ps3'en i 6mnder engang...
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt samme problemet med et par spill på min playstation. Veldig sjeldent, men det hender. Min ps3 er akkurat 1 år gammel, så jeg håper det ikke forverrer seg.

edit: Spillene dette har skjedd med er "Call of Duty 5" og "Battlefield 1943"
Sist endret av Pope; 31. oktober 2009 kl. 13:38.
Trådstarter
50 0
så det er lite man kan gjøre med det?