Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 699
Halla. Jeg prøver å få koblet til xbox live her. Jeg får inn nettverk, men den vil ikke koble seg videre til xbox live...
what to do?

Det står at xbox live requires a minimum MTU setting of 1364 eller så kan jeg kansje sette ruteren på auto?

hvordan gjør jeg dette? noen som kan hjelpe meg?
Sett Xboxen til å hente IP-adresse automatisk.

Renew ip-adressen din visst det ikke funker. Resett routeren din.

Eventuelt følg denne guiden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=165&skin=9

Eventuelt: Gå til butikken du kjøpte det trådløse kortet ditt og si det ikke virket, og invester i en lenger kabel..
Sist endret av reklame; 30. oktober 2009 kl. 19:06.
Har det noe med at man har 3com ruter ?
Er som reklame sier, hent IP-adresse automatisk virket for meg.
Vil ikke anbefale deg å bruke trådløs though, har dette selv og angrer for at jeg ikke bare kjøpte kabel istedenfor (Bruker kabel nå.) Jeg hatet iallefall å bli drept på COD fordi jeg hakket litt og en idiot så det.

Sitat av Eivind1204 Vis innlegg
Har det noe med at man har 3com ruter ?
Vis hele sitatet...
det skal ha ingenting å si vil jeg tro.
hm, okey, han ene jeg chatta med på chatten sa at han prøvde med en 3com ruter engnag også funka det ikke. fikk litt hjelp her nå og han sa muligens 3com ruteren hans er for gammal. det vil uannsett ikke hjelpe hvis jeg går trådløøs. vil helst ikke kjøpe den dyre wirreless adapteren hehe.

Men om jeg hadde den adapteren så ville det uannsett ikke ha funka.