Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1282
hei

Jeg har Wotlk og tenkte og prøve en private server for morro skyld. og da lurte jeg på hvor er realmlisten min? Jeg har vista så har søkt på alt :S
Når jeg hadde tbc så sto det realmlist.wtf men nå finner jeg den ikke. Jeg har tatt sånn repair og den kom fortsatt ikke.
Noen som vet hvor den kan være da?


Takker for svar
Part time ninja
locked65's Avatar
Data/enGB. folderen
Sist endret av locked65; 24. april 2009 kl. 23:16.
takker, den trengte jeg ;D
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lurer på hvorfor de har flyttet den egentlig?

Et elendig forsøk på og prøve og gjemme den fra blizzard?
De flytta den slik at den ble "vanskeligere" å finne.
btw, Blizzard som Eier WoW :P
vis blizzard hadde vært smarte hadde de integrert realmlisten i en fil som vanskelig lar seg redigere av privatpersoner
ja, som Feks i MPQ filene. Endrer man på den kan hele spille få error.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
WoW er jo laget på en genial måte. Det krever ingen installering, og kan kopieres frem og tilbake uten noen form for error. Man trenger heller ikke CD/DVD for å kunne spille heller. Clienten kan også lastes ned fra Blizzard sine sider.
Grunnen til at de faktisk har en realmlist fil er sikkert fordi man skal kunne skifte fort fra EU servere til US servere eller lignende.