Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1006
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om de sjekker igjennom kofferten vis jeg har med meg 7 bokser med vape?🫣 er det i det hele tatt ulovlig å frakte innenlands? Og et annet spørsmål, er det stor sjangs for å bli tatt vis jeg tar med 12 piller med elvanse løst i toalettmappa? Dette er ikke min resept altså
Hva slags type vape snakker vi om? Engangs thc vapes? Hvor reiser du fra?

Du skal være ganske uheldig om de oppdager og tar deg for tablettene. Har aldri opplevd at mine tabletter, reseptbelagt eller ikke, har blitt søkt gjennom, men en viss risiko vil det jo alltid være.

Ville personlig ikke tatt sjansen om det er snakk om THC vapes
Sist endret av Steve Pick; 28. februar 2023 kl. 12:22.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Steve Pick Vis innlegg
Hva slags type vape snakker vi om? Engangs thc vapes? Hvor reiser du fra?

Du skal være ganske uheldig om de oppdager og tar deg for tablettene. Har aldri opplevd at mine tabletter, reseptbelagt eller ikke, har blitt søkt gjennom, men en viss risiko vil det jo alltid være.
Vis hele sitatet...
Haha ja må være maks uheldig, Er ikke thc vapes bare vanlig. Fra Gardemoen til bodø. Tror de het noe randm tornado 10000
Har jo tatt med puff bars fra utlandet til oslo, men det ble bare så fryktelig mange denne gangen
Jeg damper selv, og jeg har gått gjennom sikkerhetskontrollene der mange ganger. Det er lov å ha med seg vape over alt i Norge. Hvis du damper ute på selve flyplassen kan du få en kommentar om at det ikke er lov, men that's it stort sett. Hvordan skal vel jeg vite at det ikke er lov å dampe utendørs på en flyplass da? Det er ikke akkurat en selvfølge for meg at det ikke bør gjøres. Ikke prøv å få med deg e-juice inn på flyet da, for det finnes noen sperrer der som hindrer deg i å ta med deg væsker, uansett hvilken form og fasong de er i. Men det som allerede finnes i damperen går bra.

Elvanse går også bra. Jeg har gått gjennom sikkerhetskontrollen med lommene fulle av både sprøyter og speed, og det gikk bra det også. Har aldri opplevd å fått mine ting gjennomgått på verken innenlands eller utenlands reiser jeg hvert fall.
[quote=Anonym bruker;3814667]Noen som vet om de sjekker igjennom kofferten vis jeg har med meg 7 bokser med vape?🫣 er det i det hele tatt ulovlig å frakte innenlands?

Tror du er ganske safe, hadde men en liten zip pose kreatin (ser ut som cola) og de flyttet ikke engang på den
Det er ikke ulovlig å ha med seg vape på fly, eneste er at batteri skal være i håndbagasje pga eksplosjonsfare i lasterommet. Pillene trenger du ikke tenke på da det ikke er toll på innenlandsreiser.
Jeg har mellom 50 og 100 flyreiser i året, innenlands og utenlands, og har ALLTID tvilsomt utseende (men fullt lovlige kapsler og pulver) i håndbagasje og/eller innsjekket bagasje. Kan ikke forestille meg at det skulle by på problemer.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smugling er frakting av ulovlig eller ikke for tollet gods. Innad i et land er ikke Smugling et eksisterende ord, mulig det er det i USA. Men innad i Norge er det som sagt feil å bruke Smugling