Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 500
Anonym bruker
"Gul Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fort tak i noen utenlandske oxy pp 80 mg. Har grei toleranse, merker godt 50 mg IV. Men di jeg har nå blir som gelé blandet med vann og frister ikke å skyte. Hva er beste måte for og få best mulig effekt utenom og skyte? Løse opp i vann og ta i ræva? Snorte?
Prøvd søkefunksjonen?
Hvilket merke er oxyen?
Har du prøvd å koke opp(det skal ikke koke, så gjør det forsiktig) i en liten mengde vann så tilsatt litt kaldt vann etterpå? Det skal fungere for å skille det ganske bra.
Hvis du har magnesiumsulfat liggende så kan du ha 10-20mg oppi når du koker så trekker det til seg grumset slik at det skilles også, det funker på 99% av piller som blir gelé og du får en helt gjennomsiktig veske.
Anonym bruker
"Gul Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det står på blisteret accord accordeon 80 mg, oxycodoni hydrochloridum. Dener rød-brune. Jeg kokte opp og skøyt 80 mg på morran i dag. Dårlig effekt følte meg faktisk litt dårlig etterpå. Nå lurer jeg på om jeg får effekt om jeg svelger den siste på 80 mg. Eller skal jeg vente så kanskje det blir bedre effekt? Jeg kokte den kanskje for lenge osv kan det gjlre effekten dårligere?