Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 911
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaringer med disse to? Har god erfaring selv med xanor og diazepam, men har tilgang på disse nå. Noen som kan forklare meg rus etc på disse?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drit i diclazepam. Etizolam er mye det samme som diazepam syns jeg, men du blir ikke like trøtt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Etizolam er så digg, men FRYKTELIG potent. Det blir VELDIG fort svart også har du vært i benzopsykose, så pass på å dosere kun 1-3 mg ellers er du tom og kanskje har brent ned huset xD Snakker av erfaring, nesten hvertfall. Microbølgeovnen var ødelagt og hadde tatt fyr, men veggene og benken brant ikke da det var kjeller og heldigvis var døren til soverommet lukket så elektro-gassen kom ikke inn der vi sov. Men vi sov i 12 timer uten at det var sjans i havet for å vekke oss.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Drugs Inc. Vis innlegg
Forskjellen på etizolam og diclazepam er at det er både valium og xanax i etizolam. Bare valium i diclazepam.
Vis hele sitatet...
Mener du at det ligner på xanax og valium? De putter jo ikke valium og xanax inni etizolam som om det var en kebab
Sist endret av Bothrops; 28. februar 2023 kl. 16:50.
Sitat av Drugs Inc. Vis innlegg
Forskjellen på etizolam og diclazepam er at det er både valium og xanax i etizolam. Bare valium i diclazepam.
Vis hele sitatet...
Er du villig til å vedde penger på dette? For det er så kunnskapsløst at du burde ikke uttale deg om temaet engang. Det blir likt som jeg skulle begynne å lære folk om programmering, jeg har kanskje hørt noen snakke om det før, men det gir meg absolutt null grunnlag for å gå rundt å spre svada som høres logisk ut for meg selv.
Håper du tenker på det til neste gang du velger å spre feilinformasjon på en så selvsikker måte at du presenterer det som fakta. Heldigvis er det ingen som døde denne gangen
Etizolam er etter min mening den beste rc-benzoen. Bestilte masse av det fra England før lovendringen kom. Får desverre fort høy toleranse på dem