Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2090
noen som har erfaring?
har en boks med 18 stk kodein tabletter 25mg (har også tilgang på oxy), har til og med en flaske cosylan stående
kan ordne phenergan pluss afipran.

noen som har en god oppskrift? noe godt brus + godteri? pluss hvor mye knark?
Hvorfor egentli, hvorfor ikke bare spise tablettene? Da er det også lettere å holde kontroll på inntaket.
Lean krever hostesaft, du vil få ekkelt belegg og alt mulig dritt av der der. NAF sterk, eller importert hostesaft

Med hostesaft - ønsket mengde med dop, noen sånne fruktkarameller fra extra, eller noe annet søtt. Husk is!!! Ingen vil ha lunken Lean
Sist endret av Door145; 23. februar 2023 kl. 10:17.
Sitat av Door145 Vis innlegg
Lean krever hostesaft, du vil få ekkelt belegg og alt mulig dritt av der der. NAF sterk, eller importert hostesaft

Med hostesaft - ønsket mengde med dop, noen sånne fruktkarameller fra extra, eller noe annet søtt. Husk is!!! Ingen vil ha lunken Lean
Vis hele sitatet...
Mener du av Cosylan? Hva med bare Oxy pulver da?
Det kommer til å smake forjævlig uten ordentlig hostesaft. Veit ikke hva du skulle blanda med for å få vekk den kjemiske lakris smaken på cosylan. Se etter noen lakris/anis cocktail oppskrifter og hva de evt bruker der. Hvorfor må du ha det flytende? Er du så heldig å ha rene kodein tabletter bare tygg de
Sist endret av Bothrops; 24. februar 2023 kl. 13:45.
Kan man ikke bare shotte det?
Lean er bare tull om man har tilgang til piller, det er en tyktflytende sirup av sukker og dritt for å maskere smaken. Spis pillene som normale folk gjør så kan du heller unne deg noe brus og godteri utenom, mye bedre.
Homebrew lean er for hjernevaska 14-åringer som ser opp til idioter som har mer penger enn vett(rappere som bruker flere hundre/tusen dollar på en liten skvett kodein). Jeg syntes det blir som å vanne ut øl før en drikker det når jeg ser folk som prøver å imitere «skikkelig» lean, som forøvrig virker som et dumt konsept i utgangspunktet.

Men, for å være hjelpsom; sjekk ut reddit, søk på lean homebrew.
Sist endret av DrDeath; 24. februar 2023 kl. 14:21.
Sitat av easethepain Vis innlegg
noen som har erfaring?
har en boks med 18 stk kodein tabletter 25mg (har også tilgang på oxy), har til og med en flaske cosylan stående
kan ordne phenergan pluss afipran.

noen som har en god oppskrift? noe godt brus + godteri? pluss hvor mye knark?
Vis hele sitatet...
Oppskryt fra min erfaring. Men har du uansett bestemt deg for å prøve det, så gjør det på en trygg måte.

https://m.youtube.com/watch?v=lESnvL564VQ

Kan prøves med 7,5 tabs

Med 20% tap, vil det gi deg ca 150mg kodeine. Vær obs på på at 500mg er OD mengde.

Ekstrakten blandes med sprite og godis du liker.

Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Hvorfor egentli, hvorfor ikke bare spise tablettene? Da er det også lettere å holde kontroll på inntaket.
Vis hele sitatet...
De pleier ofte være blandet med paracett. Og for mye paracett kan gi magepine og skade leveren.
Sist endret av whatismyname; 24. februar 2023 kl. 17:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ikke poenget med å prøve å lage lean om du har pillene. Om du er så keen på å sippe drank kjøp deg Toseina, det florerer av det om dagen, hvertfall på østlandet.

Skal dog sies at det er jæævlig dyrt, en flaske med 250ml (2mg/ml) koster 3k-3,5k på gata. Godt smaker den da
Sitat av Revklo Vis innlegg
Ser ikke poenget med å prøve å lage lean om du har pillene. Om du er så keen på å sippe drank kjøp deg Toseina, det florerer av det om dagen, hvertfall på østlandet.

Skal dog sies at det er jæævlig dyrt, en flaske med 250ml (2mg/ml) koster 3k-3,5k på gata. Godt smaker den da
Vis hele sitatet...
Ikke rart det florerer hvis det finnes folk som betaler i nærheten av den summen, men det er vell knapt en eneste en som faktisk kjøper den dritten til slike summer?

Hadde folk faktisk betalt den prisen så hadde jeg reist i høyt tempo mellom Spania og Norge med minst 7 flasker om gangen, eventuelt Storbritannia hvor man får deres versjon reseptfritt på alle apotek. Leger er ikke vanskelige på å skrive ut reseptfrie varer akkurat, så da får man ta med et ukesforbruk hjem.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ikke rart det florerer hvis det finnes folk som betaler i nærheten av den summen, men det er vell knapt en eneste en som faktisk kjøper den dritten til slike summer?

Hadde folk faktisk betalt den prisen så hadde jeg reist i høyt tempo mellom Spania og Norge med minst 7 flasker om gangen, eventuelt Storbritannia hvor man får deres versjon reseptfritt på alle apotek. Leger er ikke vanskelige på å skrive ut reseptfrie varer akkurat, så da får man ta med et ukesforbruk hjem.
Vis hele sitatet...
Vært sånn en stund nå så vil gå ut ifra at de som tar det inn får det ut.
Har ikke dette alltid vært veldig nisje? Har aldri hørt om noe etterspørsel og marked for lean i Norge.

Har inntrykk av at den typiske brukeren er 14-17 år gamle gutter på jakt etter en identitet og som har dratt
inspirasjon fra fra amerikansk rap og et ønske om å være gangsta og at det ofte bare blir med noen forsøk/ bruke
i en kort fase av livet.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har ikke dette alltid vært veldig nisje? Har aldri hørt om noe etterspørsel og marked for lean i Norge.

Har inntrykk av at den typiske brukeren er 14-17 år gamle gutter på jakt etter en identitet og som har dratt
inspirasjon fra fra amerikansk rap og et ønske om å være gangsta og at det ofte bare blir med noen forsøk/ bruke
i en kort fase av livet.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det ja
Sitat av Revklo Vis innlegg
Stemmer nok det ja
Vis hele sitatet...
Men gjør det egentlig det? Kan du og alle dere andre i kommentarfeltet åpnet sinnet littegranne og prøve å forstå en annen grunn?
Litt av grunnen jeg har lyst til å lage lean er fordi det er enkelt å re-dosere, og hvis jeg har det i en kopp så kan jeg ta det med ut/rundt forbi uten at folk reagerer så særlig.. pluss det er kanskje enklere å få i seg hostesaft osv hvis det smaker godt...
Kan garantere deg at effekten blir hemmet av «sipping», se på det som en depot paralgin forte, ikke særlig effektivt med andre ord. Det blir sløseri uansett hvordan man vrir og vender på det, men det er så klart helt greit om du ønsker det, men jeg ville bare tatt kodeinet og phenerganen for seg selv i ett jafs, da får du iallfall effekt av kodeinet også. De som drikker dette får hovedsakelig effekt av phenergan/promethazin samt all weeden de røyker, med mindre de heller alt i seg på en slurk.

Skjønner ikke at det frister å drikke sirup med konditorfarge i en dobbelkopp med tam sprite, phenergan smaker dritt og er veldig etsende i kjeften, bare smak på en så legger du sikkert fra deg hele prosjektet.
Sist endret av DrDeath; 25. februar 2023 kl. 10:52.
Phenergan er har jeg brukt mye av.Også sammen med PF.Ser ikke poenget med å tilsette det.Man blir bare kjedelig sløv av det og bivirkning er voldsomme restless legs.