Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 310
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har googlet litt rundt og finner så mange ulike svar på hvor lenge rivotril sitter i urinen. Noen skriver 3-4 dager, noen en uke, og noen sier at det sitter «kjempe lenge» hva en som ligger i det.
Jeg tar 2 mg 2-4 ganger i uka. Kan noen gi en pekepinn på hvor lenge det sitter i urinen?
Veier 60-65 kg, 166 høy, er litt i aktivitet, spiser passe sunt om det er noe som spiller inn
Takker for svar!! :-)))
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og det er ikke ekte rivotril fra Norge, det står rivotril galenika på blisteret
En pekepinne vil være 36 timer ganger 5 ved engangsbruk. Man bruker som regel halveringstid x5 for å regne ut hvor lenge ett stoff sitter i, men det vil ikke gi ett fasitsvar på hvor lenge det er sporbart men ett utgangspunkt, halveringstiden er forskjellig fra person til person også.
Når det kommer til clonazepam/rivotril så er den annerledes enn andre benzodiazepiner av en eller annen grunn, det er ikke sikkert den gir utslag på benzo ved urinprøver med mindre den sendes inn til lab. Jeg har hørt det fra andre, opplevd det selv og googlet frem lignende historier fra flere land.