Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5303
De siste åra har det MYE dårlig amferamin rundt. Jeg tror dette dreier seg om store deler av landet. Det siste året derimot, etter at jeg sluttet delvis pga kvalitet (måtte smelle 0,5+ hver gang), virker det som kvaliteten er på vei opp. Gjerne med mer metamfetamin, men greit nok.

Nå satt jeg en 0,15 smell og det er helt passe, Fant ut at jeg skal rydde hele kåken etter dette inlegget. Det samme gjelder de sin har holdt på jevnt. Dealer ville ha ca 0.2.

Merker dere det andre steder i lander at kvalitet er gått opp?
Blir litt som å spørre om "åssen vær er det hos deg akkurat nå?"
Lokalt, å lokale byger kommer å går.
Trådstarter
Er da mye av det samme rundt å går i landet. Partiene som tas inn er gjerne ikke små. så samme makkan dukker opp flere steder. Synes bare det har vært ekstremt lite dårlig speed/ikkespeed tidligere, mens siste året trenger man faktisk ikke å trykke et gram.
Om det stemmer er det jo fint, jo mindre bøff jo bedre mtp på brukerne.

Hvordan virker meth kontra pepper? Eller er det egentlig mulig å vite forskjellen lengre? Det meste som er å få tak i er vel mest meth vel?
Trådstarter
Nå har jeg vært borti mye rar speed de siste 12 åra, men dette er jeg faktisk ikke sikker på. Har alltid tenkt meg at ren meth er den rocka
stuk-i-helvetepepperen som gir en grei buzz og et helvetes tåkesyn etter et par døgn, mens ren amfetamin gir bare våkenheten, skarpheten, og jabbingsen. Kan lære seg å spise og sove relativt normalt på det. Mer brukerstyrt med andre ord.
Men ren amfetamin får du sjelden om du ikke spesifikt leter etter det. Noe meth, koffein og annen dritt må en jo regne med.

Noen som vet om en lab som tester renhet og slikt anonymt til en ikke altfor dyr penge?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Styrkegraden er gått opp og prisen er gått ned de siste par årene i de større byene.
Litt rart at prisen på hasj stiger hele tiden mens prisen på speed går ned, koster nesten det samme nå til dags for ett gram.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Egentlig ikke veldig rart i mine øyne, hasj/marijuana er jo et veldig ettertraktet stoff i nesten alle byer og sosiale grupper og ganske akseptert i dag i forhold til for noen år siden. Det er altså veldig mye penger å hente på ulovlig stoff som er ettertraktet.

Nå er det vel ikke såå mange som er veldig hyppe på meth/amf om dagen, som jeg har forstått ut i fra samtaler i diverse omgangskretser og hva jeg hører fra ungdom. Mye lettere å selge billigere heavy drugs, slik at de som bruker har råd, samt at hvis det flyter en del inn i landet er profiten god ved å ikke buffe det ut, samt at kundene vil komme tilbake relativt fornøyde. MIN ERFARING altså
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Om det stemmer er det jo fint, jo mindre bøff jo bedre mtp på brukerne.

Hvordan virker meth kontra pepper? Eller er det egentlig mulig å vite forskjellen lengre? Det meste som er å få tak i er vel mest meth vel?
Vis hele sitatet...

Meth er mer potent. Noe av meth"en omdannes også til amfetamin i kroppen, som da forlenger rusen.

Det meste som er ute på gata er en blanding av meth og amf. Så er litt tricky og få tak i "ren" amf.
Sitat av king123 Vis innlegg
Meth er mer potent. Noe av meth"en omdannes også til amfetamin i kroppen, som da forlenger rusen.

Det meste som er ute på gata er en blanding av meth og amf. Så er litt tricky og få tak i "ren" amf.
Vis hele sitatet...
Høres for meg ut som meth vil være mer attraktivt enn amf, mer potent og lengre virkningsgrad. Må jo være gull verdt?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Styrkegraden er gått opp og prisen er gått ned de siste par årene i de større byene.
Litt rart at prisen på hasj stiger hele tiden mens prisen på speed går ned, koster nesten det samme nå til dags for ett gram.
Vis hele sitatet...
Prisen på rev gikk opp ganske mye på få år (doblet seg). Den vel holdt seg ganske stabil de siste årene. Har det ikke vært en økning på de siste mnd.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kvaliteten på reven har blitt mye bedre etter prisen steg for den del. Skal godt gjøres få tak i noe som er dårlig den dag i dag.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Høres for meg ut som meth vil være mer attraktivt enn amf, mer potent og lengre virkningsgrad. Må jo være gull verdt?
Vis hele sitatet...
Meth er mer har en større neurotoksisitet enn amfetaminsulfat og meth varer lengre ja og man blir i større grad rusa, og kokt i huet.
Veldig mange foretrekker vanelig amf istedet siden det kun gir folk mer oppegående rus, mer orientert og mer kontroll iforhold. Man kan faktisk bli ganske mer rusa på meth, istede for kun oppegående Så min erfaring er at folk vil helst ha vanelig amfetamin, siden det er litt vanskeligere å finne. De som liker å stuke i dagevis liker sikkert bedre meth.
Sist endret av fjellape; 3. juni 2017 kl. 12:44.