Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1496
Jeg lurte på om det er noen som har fått tak i the witcher 3 ennå? Jeg har en gtx770 og lurte på om det vil kjøre smooth på høy til ultra på pcen min? Eller er det verdt å kjøpe det på ps4 for å få 60fps mer sikkert?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Jeg lurte på om det er noen som har fått tak i the witcher 3 ennå? Jeg har en gtx770 og lurte på om det vil kjøre smooth på høy til ultra på pcen min? Eller er det verdt å kjøpe det på ps4 for å få 60fps mer sikkert?
Vis hele sitatet...
Det burde klare helt fint på mid-high, kanskje en plass mellom high-ultra også, men usikker.

Mtp. det siste: spillet kjører 30FPS på begge konsollene, så det blir litt umulig å få 60FPS på PS4. Kjøp heller ett nytt grafikkort, eller legg til en 770 til.

NBNB: Det jeg sa gjelder om du skrur av enkelte ting, som feks. nvidia hairworks ol., virker som om spillet er tilnærmet umulig å kjøre på stabil 60FPS ultra med alle knotter på, men vær litt kritisk med innstillingene så burde det fungere.
Sist endret av Freddy_fred5; 20. mai 2015 kl. 10:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Hvis den er låst til 30fps er det ingen tvil! Da går jeg for pc
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
jeg kjører:

ASUS P9X79 LE, Socket-2011
Intel Core i7-3820 Processor Socket-LGA2011, Quad Core, 3.6GHz
HyperX Fury DDR3 1600MHz 16GB Black
MSI GeForce GTX 780 Gaming 3GB PhysX

...og det går akkurat.. cutscenes er hakkete, mens gameplay går relativt smooth forutenom når det skjer mye.
Trådstarter
Sitat av somnium Vis innlegg
jeg kjører:

ASUS P9X79 LE, Socket-2011
Intel Core i7-3820 Processor Socket-LGA2011, Quad Core, 3.6GHz
HyperX Fury DDR3 1600MHz 16GB Black
MSI GeForce GTX 780 Gaming 3GB PhysX

...og det går akkurat.. cutscenes er hakkete, mens gameplay går relativt smooth forutenom når det skjer mye.
Vis hele sitatet...
Hva har du på ultra, og den hår greia av?