Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1063
Er det noen som har erfaring med online betalingsløsninger for Visa?

Jeg prøver å finne en løsning som ikke koster noe å sette opp, og som krever lite av dokumentasjon. Noen som har et tips?
www.PayPal.com, de kan kreve dokumentasjon som ID om du får mange betalinger.
Så er vell Paypal den største betalingsnettsiden på nett
Sist endret av Vod0; 18. april 2013 kl. 22:24.
Fastpay er via sms, og ikke ren visa betaling. Paypal støtter ikke at en betaler direkte med visakort i min nettbutikk, en må ha en paypal konto.

Har dere noen andre ideer?
Entropay.com Virtuelt visa. Du setter bare penger inn dit, og bruker et virtuelt visa for å betale. Dette er vel gjerne mest gunnstig der man ikke får brukt vanlig visa som innskudd. Foreks gambling og poker.

Skrill(moneybookers) onlinke "bank" der du setter inn penger og kan føre det på kryss og tvers av internett. Bruker denne selv for flytting av penger mellom pokersider.
Ser jeg har forklart meg litt dårlig.

Jeg skal sette opp en web butikk og i den anledning må det være mulig for brukere å betale med VISA kort. Jeg har sett på Paypal, men denne er ikke god, da brukere må ha en paypal konto. Jeg ønsker å finne en betalingsløsning som er billig å starte og bruke. Vet dere hvilken dokumentasjon jeg må ha for å sette opp betalingsløsning, må jeg lage et eget selskap osv.? Noen som har en link til en guide til hvordan dette skal settes opp?
Sitat av tou_pilsner Vis innlegg
Ser jeg har forklart meg litt dårlig.

Jeg skal sette opp en web butikk og i den anledning må det være mulig for brukere å betale med VISA kort. Jeg har sett på Paypal, men denne er ikke god, da brukere må ha en paypal konto. Jeg ønsker å finne en betalingsløsning som er billig å starte og bruke. Vet dere hvilken dokumentasjon jeg må ha for å sette opp betalingsløsning, må jeg lage et eget selskap osv.? Noen som har en link til en guide til hvordan dette skal settes opp?
Vis hele sitatet...
Brukerne må ikke ha en PayPal-konto, nei.

Se på MyStore.no om du vil ha noe enkelt.
Hei!
Det er ikke vanskelig å få satt opp en PayPal-løsning. Det du trenger er å vite hvor du får tak i "Buy now" knappene, samt "Add to chart"
Hvor du finner dette, vet jeg ikke, men jeg bare viser vei