Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 9339
Noen i klassen hadde det gøy med å bytte bursdagsdatoen på Facebook profilen min
Når jeg trykker "rediger profil" er feltet for fødselsdag dato grått og jeg kan ikke trykke på det...
Har Googla det i en time nå og finner ikke svar, noen som vet hvordan man bytter?
Jeg vil bare bytte dag og måned, ikke år.

Takk på forhånd
Du må vente en stund etter at du har byttet før du kan bytte igjen.
Gå inn på profilen din, der står det Rediger Profil, trykk på den også bytt fødselsdatoen
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Om det er han jeg tror det er, så har jeg byttet så mange ganger at det er sperret for å endre fødselsdato flere ganger
Sitat av mikkello Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fuuuck, trykka for å sjekke ut og nå er jeg tvunget til å bytte passord..... n'shit

Får ikke bruke det gamle jo ffs.
Sitat av Munchies Vis innlegg
Gå inn på profilen din, der står det Rediger Profil, trykk på den også bytt fødselsdatoen
Vis hele sitatet...
Det var det jeg sa ikke gikk.... :S

Sitat av Hager Vis innlegg
Du må vente en stund etter at du har byttet før du kan bytte igjen.
Vis hele sitatet...
Takk for så raskt svar, men hvor lenge tror du jeg må vente?
Sitat av Rambit Vis innlegg
Det var det jeg sa ikke gikk.... :S



Takk for så raskt svar, men hvor lenge tror du jeg må vente?
Vis hele sitatet...
Sjekk ut www.facebook.com/hacked der kan du jo endre passord!
Sitat av mikkello Vis innlegg
Sjekk ut www.facebook.com/hacked der kan du jo endre passord!
Vis hele sitatet...
Det er ikke det som er problemet, for vi bruker PCene hele tiden på skolen, og det er ikke alltid like lett å lukke lokket på PCen, og da blir der facerape...
Hei. Sliter med det samme problemet akkurat nå. Har gått 3 dager siden jeg ble facerapet og fødselsdatoen ble endret, og nå får jeg ikke endret tilbake. - Bare lurte på om du har fått endret på fødseldatoen din nåå?
Ja jeg har også samme problemet må vi vente er dette oplysning !!
Sitat av Rambit Vis innlegg
Det er ikke det som er problemet, for vi bruker PCene hele tiden på skolen, og det er ikke alltid like lett å lukke lokket på PCen, og da blir der facerape...
Vis hele sitatet...
Beklager, var litt for rask. Mente at du kan endre fødselsdato der også
Problemet er løst: www.facebook.com/hacked lar deg bytte fødselsdato (men også må du bytte passord)

Sitat av mikkello Vis innlegg
Beklager, var litt for rask. Mente at du kan endre fødselsdato der også
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Sist endret av Rambit; 4. desember 2011 kl. 12:34.