Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 530
Heisann
Jeg har kjøpt meg en ny extern harddisk (USB 2.0) nå pga. jeg tråkket på den gamle...
Men på den gamle så hadde jeg gjort noe med harddsiken sånn at det gikk fint å spille av filmer og sånn på xboxen via hd'en. Dette lærte jeg av en fyr på youtube og nå finner jeg ikke denne filmen igjenn, så hvis det er noen som vet ossen man gjør det, eller kan en link til en video eller lignende, så hadde det vært godt mottat!

På forhånd, takk

nvm, fant en video nå :P
Regner med at alt du trenger å gjøre er å formatere frra ntfs til fat32?
Sitat av olli408 Vis innlegg
Regner med at alt du trenger å gjøre er å formatere frra ntfs til fat32?
Vis hele sitatet...
Ja ok.. (titegn)
Eat to bite?
Curver's Avatar
For å formatere den så går du på min datamaskin - finn fram til harddisken - ENKEL KLIKK på og trykk på høyre musetast - velg formater - og endre på filsystem til fat 32 ens.

Dette er da i win. XP.

EDIT; ens = Eller Noe Sånt.
Sist endret av Curver; 19. januar 2011 kl. 22:55.
Jeg gjorde det, men det stod på en av komentarene på videoen at det bare funker på seagate og maxima eller noe sånnt, og jeg har da iomega. Så det funker da ikke. har prøvd flere ganger, så det var jo 600 kr rett i dass da...
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Playboy_killer Vis innlegg
Jeg gjorde det, men det stod på en av komentarene på videoen at det bare funker på seagate og maxima eller noe sånnt, og jeg har da iomega. Så det funker da ikke. har prøvd flere ganger, så det var jo 600 kr rett i dass da...
Vis hele sitatet...

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte
Sitat av zeicko Vis innlegg
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte
Vis hele sitatet...
Så du sier at jeg bare kan gå tilbake til elkjøp med harddisken pakka inn i esken sin, med kvitering og be om penger tilbake?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Playboy_killer Vis innlegg
Så du sier at jeg bare kan gå tilbake til elkjøp med harddisken pakka inn i esken sin, med kvitering og be om penger tilbake?
Vis hele sitatet...
eller bytte i et annet produkt med lik pris
Eat to bite?
Curver's Avatar
Elkjøp har 30 dager's åpen kjøp. Angrerett gjelder ikke i vanlig butikk (over kassa) men elkjøp har det + at det er 30 dager. Så en måned som du kan beholde og så gi den tilbake uten grunn.
Yes, da drar jeg inn i morgen hjertelig tusen takk, folkens! deilig og vite at jeg ikke bare kasta pengene ut av vinduet!