Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8132
Er det flere som skal på Metallica enten den 13 eller 14 april og gleder seg noe sinnssykt?

Denne tråden er for diskusjon om bandet, konserter framover mot april og evt. avtale møter.

Metall up your ass!
Jeg har billetter til 13.april. Gleder meg ganske mye ja
Ser ingen grunn til å dra dit, nei. Ikke igjen.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kompis av meg jobber i Telenor så han fikk forhåndsbestilt både billetter og plasser. Så ja, jeg skal dit. Og bare sånn for the record; gleder meg som en unge.
Jeg har også biletter til 13. April. Og ja jeg gleder meg som en liten unge som gleder seg til godteri ;o
Når jeg var så desperat at jeg dro til Bergen for å se dem, så må man vel klare ut med en Oslo-tur også.
Sitat av STOREida Vis innlegg
Når jeg var så desperat at jeg dro til Bergen for å se dem, så må man vel klare ut med en Oslo-tur også.
Vis hele sitatet...
Trondheim - Oslo med signaturtoget er jo bare noen timer med slack
Fikk ikke tak i billetter men ligger en del ute på finn, så regner med at det blir ..::MetallicA::.. i år også
Sist endret av Buddapower; 29. november 2009 kl. 07:07.
Jeg blir å finne på gulvet både 13 og 14 april

Men må inrømme jeg frykter kaoset etter historiene fra AC/DC konserten (som jeg ikke fikk billetter til). Håper dem har lært.
Jeg skal dit den 13. ståplass
Sitat av mimir Vis innlegg
Jeg blir å finne på gulvet både 13 og 14 april

Men må inrømme jeg frykter kaoset etter historiene fra AC/DC konserten (som jeg ikke fikk billetter til). Håper dem har lært.
Vis hele sitatet...
Hva skjedde? This is interesting.
"Serverne gikk i lufta"
Cyan: Hehe. nei, det skjedde måneder i forveien. Stor takk til billettservice for at det skjedde


Sitat av Defqon Vis innlegg
Hva skjedde? This is interesting.
Vis hele sitatet...
Ingen terroraksjon. Men det var mye kaos når man skulle til og fra arenaen. Sto også om det på vg.no

Litt tilgivelse får dem vel få siden det var første gangen dem arrangerte konsert. Men håper dem er bedre forberedt neste år.
Gleder meg som en unge, noen som vet hva slags scene de skal ha, skal de ha scenen i midten?
13. her, så dem i danmark i sommer, klarer de å toppe det, blir jeg i ekstase!
Sitat av Phixion:D Vis innlegg
Gleder meg som en unge, noen som vet hva slags scene de skal ha, skal de ha scenen i midten?
Vis hele sitatet...
Utfra hva som står på vg.no blir det den "runde" scenen neste år også. Håper det er riktig, likte den bedre enn den "vanlige" scenen. Men jeg har ikke lest noe offisielt da.
Fikk plasser på D2-feltet som er langt bak, men mistenker at alt som er ståplasser er åpent for alle? Noen som har peiling på hvordan det funker i telenor-arena?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av mimir Vis innlegg
Utfra hva som står på vg.no blir det den "runde" scenen neste år også. Håper det er riktig, likte den bedre enn den "vanlige" scenen. Men jeg har ikke lest noe offisielt da.
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles Death Magnetic tour, så er akkurat samme riggen som blir satt opp. Områdene rundt Telenor Arena er absolutt ikke bygget for 20 000 personer, så jeg forventer inget mindre kaos enn hva som var på AC/DC, eller kampen mot Rosenborg for den del.

Vil anbefale å trampe mot togstasjonen og satse på å få tak i en drosje underveis, det ble løsningen vår etter AC/DC hvertfall.
Ok. Takk for tipset.
Billettene til begge konsertene er i boks
Så dem i Danmark i sommer, og skal til Telenor den 14.
Denne gangen blir det dog sitteplasser, siden jeg allerede har sett Metallica et par ganger allerede har jeg hoppa rundt på gulvet nok!
Jess da, fikk billetter til 14 tror jeg. Gleder meg som en unge selv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg skal også!
Har bestilt hotell hos Thon Spectrum, hvor bestilller andre hotell?
Nei, eg skal ikkje. Då dei spelte i fjor så var det frykteleg tamt publikum, folk som såg stygt på ein berre ein headbanga så hardt ein kunne, som seg hør og bør på ein metalkonsert. I tillegg så spelte dei alt for mykje av DM, og ikkje eingong Creeping Death!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ca. hvor lenge varer en metallica konsert?
Hadde planer å alt. hadde sjangsen til å kjøpe V.I.P biletter, å flyblilett veldig billig. men det blei ingen ting ut av det.
orska ikke savner bare dataen min
Sitat av Ginnungagap Vis innlegg
Nei, eg skal ikkje. Då dei spelte i fjor så var det frykteleg tamt publikum, folk som såg stygt på ein berre ein headbanga så hardt ein kunne, som seg hør og bør på ein metalkonsert. I tillegg så spelte dei alt for mykje av DM, og ikkje eingong Creeping Death!
Vis hele sitatet...
Kanskje det kan ha noe med at konserten i Oslo var en del av "Death Magnetic Tour 2009"? Altså en turné der de skulle promotere et nytt album..

Edit: Jeg var på forrige konsert, og skal igjen den 14. Gleder meg sykt, men er spent på lyden. Den har vært alt for dårlig de andre dagene jeg har vært i telenor arena.
Sist endret av Pipa; 12. april 2010 kl. 09:34.
Har kommet i den situasjon at jeg har 2 ståplassbilletter til Metallica på Telenor Arena 14/4 til overs, og selger derfor disse til ordinær pris kr 585.. Interessert?
Noen som veit åssen det er med busser? Går det busser fra oslo helt til telenor arena? Går det også busser tilbake til oslo sentrum etter konserten?
Rute 31 mot Snarøya/Fornebu går til fornebu, går buss ca. hvert 5. minutt. Stopper hvertfall ved skøyen og lysaker, og regner med at den stopper ved Oslo S/Nationaltheatret også..
Fra Fornebu er det bare å gå eller? Aldri vært der ute.
Den 14'ende
Er ikke den største fansen, men fikk billettene gratis så blir morro.
Gleder meg til onsdag Bursdaggave fra min far! hah ,jeg vet hvor mye han hater metallica, han fikk tilogmed fetteren sin være med nå, i siste liten, så han slapp
Livenation:

Doors: 18.00
Gojira: 19.30
Fear Factory : 20.15
Metallica: 21.30 - 23.30
Jeg gruer meg, skal stå vakt ved inngangene begge dagene!
Sitat av STOREida Vis innlegg
Livenation:

Doors: 18.00
Gojira: 19.30
Fear Factory : 20.15
Metallica: 21.30 - 23.30
Vis hele sitatet...
Helvete! Heldlige faen!

Doors kan misforståes...
Dørene åpner da? eller hva? skjønte ikke helt :P
Døra åpner vel 17.30 åsså er det oppvarmingsband i fleng

skal den 14

alle freaks må jo være med etterpå og ete babb
Tatt fra livenation, skyld på dem. Men ja, selvfølgelig; dørene åpner 1800.

Gojira blir bra
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg gruer meg, skal stå vakt ved inngangene begge dagene!
Vis hele sitatet...
Ingenting å grue seg til, er mer leven på en Smokie-konsert.
14 her. Gleder meg.
Muligens litt sent ute, men here goes. Jeg har 2 ståplassbiletter til den 14. som jeg ikke får brukt.

Hvis noen vil kjøpe dem ta kontakt. Trondheimsområdet.
14 her og
Stiller på første rad i morgen.
Også så fint vær da! Nå kan man jo sitte ute i kø uten å fryse ræva av seg
Sitat av STOREida Vis innlegg
Livenation:

Doors: 18.00
Gojira: 19.30
Fear Factory : 20.15
Metallica: 21.30 - 23.30
Vis hele sitatet...
Hvilken dag er dette? Eller er det likt begge dagene?

Sitat av STOREida Vis innlegg
Livenation:

Doors: 18.00
Gojira: 19.30
Fear Factory : 20.15
Metallica: 21.30 - 23.30
Vis hele sitatet...
Dæven, Gojira jo! liker dem mere enn Metallica jeg, blir konge
Skulle gjerne likt å se Gojira. Liker ikke Metallica eller Fear Factory. Men fikk ikke tak i ståplassbilletter :/ Leita på Finn.no. Men det er forsent å få det tilsendt i posten.
Det står i alle fall på livenation at det skal være likt begge dagene.
Sitat av Norther Vis innlegg
Skulle gjerne likt å se Gojira. Liker ikke Metallica eller Fear Factory. Men fikk ikke tak i ståplassbilletter :/ Leita på Finn.no. Men det er forsent å få det tilsendt i posten.
Vis hele sitatet...
Dersom du befinner deg i Oslo-området har jeg to ståplassbilletter til den 14. som jeg ikke får brukt.. Selges til ordinærpris, kr 585..
Hadde tenkt å dra på tirsdag grunnet at jeg har jobb på onsdag. Men får vente til de kommer som egen headliner senere i år eller neste år. Ellers takk

Hørte at de skal vise konserten på TV, hvis dette stemmer, isåfall hvilken kanal?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Hadde vært gøy å være der, uten at jeg egentlig liker Metallica.