Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 602
Først av alt, er det bare hos meg support-sidene til x-box ikke funker? finner ikke noen mail-adresse eller noe der.. flere linker der inne som ikke funker!
Jeg har telefonskrekk, så jeg vil helst bruke mail.

nr.2.. X-boxen er vel kanskje 2, nærmere 3 år gammel. Har verken kvitteringen eller orginalemballasjen lenger, hvordan gjør man det da hvis man skal sende den inn? tenker mest på om de trenger kvitteringen..?

nr.3.. Hva faen er det med at x-boxen "spiser" opp spillene?? har 3 spill som har fått noen feeete riper rundt hele platen, seneste spillet kjøpte jeg i går!, fikk spillt noen timer før jeg fikk RROD.. prøvde å starte på nytt å greier, tok så ut platen, da så jeg at den var helt oppskrapet under! Har jeg noe krav på nye spill? låner en x-box hos en kompis nå, men spillet låser seg titt og ofte!

X-boxen har ligget helt i ro hele tiden, ikke blitt rørt siden den ble kjøpt så å si.. uten om å skifte spill og sånt da!
Dersom garantiforseglingen er intakt på kosollen så har du fremdeles garanti. Så lenge du ikke har kvitteringen på kjøpet så kan du ikke returnere konsollen til butikken den ble kjøpt da du garantert må fremvise kjøpsbevis. Det er mulig å kontakte microsoft xbox support via. epost, men tror nok du må kontakte dem pr. telefon.

Se her for mer info:
http://support.microsoft.com/kb/907534/nb-no

Og her for kontaktinfo:
http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/

Dersom du ikke lenger har garanti på konsollen så er det flere måter å fikse RROD på selv dersom du har noe teknisk innsikt. Det er også mulig å bytte DVD rom på konsollen din. Vi selger nye xbox360 DVD rom for kr. 400. Bytte av denne krever også at du må hente ut den unike nøkkelen fra din eksisterende dvd rom før du bytter. Vi kan også hjelpe til med denne jobben om ønskelig.
Sist endret av kemboland; 25. oktober 2009 kl. 12:57.