Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 619
Hei!

Jeg bruker VLC player og har lastet ned The dark knight, også lasta jeg ned samme suben til den.

Da jeg åpner begge sammen så funker alt bra.
Teksten er der av og til, men forsvinner også av og til.
Teksten er ikke forsinket ellernoe, men bare at den kan forsvinne og komme tilbake.

Det her er den første filmen jeg har prøvd med sub, så kanskje det noe galt med suben jeg lasta ned?

Noen som vet hva problemet kan være?

Takker for svar
Åpne undertekstfila i notisblokk, så ser du om teksten faktisk mangler fra selve fila, eller om det er noe annet krøll.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Åpne undertekstfila i notisblokk, så ser du om teksten faktisk mangler fra selve fila, eller om det er noe annet krøll.
Vis hele sitatet...
Skjekket det nå, og det ser ut som all suben er der.
Lurer på det samme, ingen som vet?
Jeg bruker GOM player, har aldri hatt noe prob. med sub der.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av binkabi Vis innlegg
Jeg bruker GOM player, har aldri hatt noe prob. med sub der.
Vis hele sitatet...
Men har sett andre prøvd det samme på vlc med en annen film og alt funket fint da.

Men noen som vet hva som har sjedd?
Anime Freak
VLC har problemer med endel skrift typer i sub's og endel andre småting så ville prøvd en annen player...
Personlig har jeg ofte bruk BS player til å se filmer med sub, fungerer veldig fint.