Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 702
går det ann og legge over en film på psp'en og se den der? i så fall må jeg konvertere filen eller noe?
ja, du må laste ned en converter.
Google, PSP movie converter
takk ^^
når jeg startet programmet så måtte jeg registrere hvilken programmtype jeg har og sånn, så gjorde jeg det. men når jeg skal finne usb koblingen til psp'en går ikke det for jeg bruker ikke noen usb kobling. jeg bruker en minnnebrikke som jeg setter i pc'en. og da fungerer ikek dette. noen som veit ossen ejg kan fikse dette?
æ har psp og va mye plaga med det samme som du, det e fordi psp(sony) e litt sånn der kjip på å skal ha andre ting lagra på sit produkt tenke på nedlasting og sånnt, så måtte kjøpe et program som legg alt inn På psp sånn at alt funke bla bla:P

det hete vertfall Media Manager for psp

http://thepiratebay.org/torrent/4162...nse_Key_Number

det fiksa det meste med mitt problem, det e akkurat det samme problemet med Sony Ericsson telefona, har en G900 og for å legge ting inn på den må man ha Media Manager på Sony Ericsson mobile phone eller no sånt..

totalt hjernedød prosjekt fra sony, synts no æ:P
Sist endret av Gitchen; 22. januar 2009 kl. 00:33.
Konventer filmen til ".mp4" formatet og overfør den til mappen XMP_ROOT\100MNV01. Det finnes ingen egen "Movie" folder så du må lage disse på rooten av minnebrikken, for så å overføre filmene dine dit.
Sist endret av Jaso; 22. januar 2009 kl. 00:43.