Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2336
Heisann jeg prøver og lure blizzard her.
Jeg har nemlig fått brukernavn og passord til en random person jeg møtte på wow, og nå har jeg lagd en bruker der som jeg har kommet ganske langt med så vil gjerne få byttet eposten som denne accounten er lagret med, og for og gjøre det må jeg få en godkjenning av han som hadde den forrige eposten. Men en gang som jeg surra rundt på nettet fant jeg en hjelpe link fra de på blizzard som sa att jeg kunne få hjelp hvis jeg ikke får bytta Epost o.l. så da måtte jeg jo sende ett brev, og jeg sa att jeg ikke kunne få bytta epost fordi jeg hadde fått accounten av en kompis av broren min. Og han hadde glemt hele eposten sin og sånnt. Svaret var att jeg skulle sende hva jeg het og sånnt. Og det vet jo ikke jeg, noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal svare?? takker for alle svar
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Du må ha SQ & A, du jo alltids selge accounten istedenfor.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å "låne bort" "gi bort" kontoen etc er vel ett brudd på EUA/LA, vil ikke blizzard reagere med å stenge hele kontoen?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Å "låne bort" "gi bort" kontoen etc er vel ett brudd på EUA/LA, vil ikke blizzard reagere med å stenge hele kontoen?
Vis hele sitatet...
Har ALDRI opplevd at accounten har blitt stengt PGA deling, de vil vell heller tro han har svindlet den til seg og handle ut i fra det, han har jo på en måte gjort det.

Det er dessverre ikke mulig å "recalle" accounten uten secret question og svar, så lenge du ikke kan slenge ut noe legitimasjon på at du er eieren. Eksempel på legitimasjon er fødselsertifikat, pass, bankkort og eksamen bevis.

Jeg vet om en fødselsertifikat generator, men den er dog bare for USA.
Hadde jeg vært deg, så tror jeg at jeg heller ville betalt for egen bruke, også overført alt stuffet du har skaffa deg, også starter du på nytt med egen bruker, har du først starta på wow å blitt hekta, så kommer du mest sannsynlig til å å lage deg flere characters ettervært, så da kan du likse godt bare begynne med din egen.
det kjipeste er jo å miste bra stuff.

kan jo hende han hadde samme passord på accounten som han har på mailen sin, du kan jo bare spørre blizzard om hvilken mail di har sendt det til, også kan du late som du har bytta også husker du ikke mailen eller etteller annet.
We got machetes!
Sitat av Noxius86 Vis innlegg
Hadde jeg vært deg, så tror jeg at jeg heller ville betalt for egen bruke, også overført alt stuffet du har skaffa deg, også starter du på nytt med egen bruker, har du først starta på wow å blitt hekta, så kommer du mest sannsynlig til å å lage deg flere characters ettervært, så da kan du likse godt bare begynne med din egen.
det kjipeste er jo å miste bra stuff.
Vis hele sitatet...
Ja.. Han har et poeng og jeg ville gjort akkurat det samme, men husk på skal du transfere characters fra hans til din. Må du ha samme navn på accounten. (registrerte navn, eks Ola nordmann) Trur ikke adressen har noe å si. Grunnen til det er at blizzard ikke "godtar" at folk selger chars.
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Ja.. Han har et poeng og jeg ville gjort akkurat det samme, men husk på skal du transfere characters fra hans til din. Må du ha samme navn på accounten. (registrerte navn, eks Ola nordmann) Trur ikke adressen har noe å si. Grunnen til det er at blizzard ikke "godtar" at folk selger chars.
Vis hele sitatet...
riktig, MEN du kan bytte navn på accounten
men da må du vell ha secret question answer og blabla tror jeg =/
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Cronic Vis innlegg
riktig, MEN du kan bytte navn på accounten
men da må du vell ha secret question answer og blabla tror jeg =/
Vis hele sitatet...
Du får ikke byttet fornavnet uansett hva, men du kan få bytte etternavn vist du feks har giftet deg og fått tatt et nytt etternavn. Men da må du vise frem bevis på at du er samme person.
du kan go mirc og selge den.

Eller om du finner ut hvilken E-Post mailene blir sendt til (den som er registrert) kan du prøve deg fram for å finne passordet til den ligger sikkert 1000 vis av programm til det på www.google.no
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Synderen Vis innlegg
Du får ikke byttet fornavnet uansett hva, men du kan få bytte etternavn vist du feks har giftet deg og fått tatt et nytt etternavn. Men da må du vise frem bevis på at du er samme person.
Vis hele sitatet...
er du sikker? jeg mener at man kan bytte fornavn + etternavn HVIS man har bevis på at man fremdeles er samme person? ID, secret password osv. eventuelt offisielle papirer på at du har byttet navn?
Sitat av Cronic Vis innlegg
er du sikker? jeg mener at man kan bytte fornavn + etternavn HVIS man har bevis på at man fremdeles er samme person? ID, secret password osv. eventuelt offisielle papirer på at du har byttet navn?
Vis hele sitatet...
Hvem i skogsgaten 23 ville bytte navn osv og så sende UTROLIG mye papirer til blizzard bare for å bevise dette?
Jeg vet at du kan bytte etternavn på accounten. (Gjort selv.)
Jeg sa jeg bare skrev inn et random etternavn, fikk beskjed om å sende inn CDKEY, SA og ID. Så fikk jeg byttet etter noen dager..

Forresten, vet ikke om noen har sagt det.
Men HACKING har INGENTING med Scamming å gjøre.
Sist endret av Apu; 22. januar 2009 kl. 12:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Apu Vis innlegg
Hvem i skogsgaten 23 ville bytte navn osv og så sende UTROLIG mye papirer til blizzard bare for å bevise dette?
Jeg vet at du kan bytte etternavn på accounten. (Gjort selv.)
Jeg sa jeg bare skrev inn et random etternavn, fikk beskjed om å sende inn CDKEY, SA og ID. Så fikk jeg byttet etter noen dager..

Forresten, vet ikke om noen har sagt det.
Men HACKING har INGENTING med Scamming å gjøre.
Vis hele sitatet...
eh, okey...men jeg quote'a Synderen, altså meldingen min var ment til han.
Sist endret av Cronic; 29. januar 2009 kl. 18:05.
Allikevel, min melding sier iallefall hovedpunktet. Det å endre fornavn er umulig, bytte etternavn er mulig med mye stress.
Grunnen til at blizzard ikke lar deg bytte fornavn av den grunn at de ikke ser formål med det.
Hvis du skriver at du heter Marcul Røttland men heter Marcus røttland trenger du bare etternavnet for å gjøre hva som helst med accounten.

Så alt i alt, umulig å bytte fornavn men mulig å bytte etternavn.
Teknisk sett er det ikke umulig, de bare gidder ikke.

Om du under noen omstendigheter bytter navn, å faktisk kan dokumentere det, tror jeg nok du skal få dem til å bytte.
Sitat av zelekt Vis innlegg
Teknisk sett er det ikke umulig, de bare gidder ikke.

Om du under noen omstendigheter bytter navn, å faktisk kan dokumentere det, tror jeg nok du skal få dem til å bytte.
Vis hele sitatet...
Teknisk sett er det umulig, de ser ikke formål med det.
Om du har en spillkonto trenger du ikke fornavnet til noen formål.
Som sagt er det kun etternavnet som kan byttes, er ingen grunn til å kunne bytte fornavn. Av den grunn til at det ikke trengs .
Sitat av Apu Vis innlegg
Teknisk sett er det umulig, de ser ikke formål med det.
Om du har en spillkonto trenger du ikke fornavnet til noen formål.
Som sagt er det kun etternavnet som kan byttes, er ingen grunn til å kunne bytte fornavn. Av den grunn til at det ikke trengs .
Vis hele sitatet...
Det er jo et lite formål med det da. Blizzard vil jo gjerne at du har fullt navn registrert i accounten din. Ola Normann. Hvis du plutselig skifter navn til Apu Apu og selvfølgelig kan dokumentere dette så tror jeg Blizzard vil endre navnet (hele navnet) registrert på accounten.

Mye stress for så lite, men jaja...
Vil også legge til at jeg ikke har noen form for kilde til dette. Bare antagelser fra min side.
Hi Termos,

We are only able to change the last name of an account in the case where someone has legally changed their name. For assistance with this issue, you should contact our Account and Billing department with a copy of the legal documents pertaining to the name change. You can find details on how to do this at:

http://forums.wow-europe.com/thread....414281&sid=1#7

However, please remember that transferring characters between two accounts which are not owned by the same person is strictly against the conditions for using the paid character transfer service, and you can find this information in the following FAQ:

http://www.wow-europe.com/en/info/fa...rtransfer.html


Orlyia





Der har vi iallefall beviset angående etternavnet .
Sist endret av Apu; 30. januar 2009 kl. 13:29.
Sitat av Apu Vis innlegg
Hi Termos,

We are only able to change the last name of an account in the case where someone has legally changed their name. For assistance with this issue, you should contact our Account and Billing department with a copy of the legal documents pertaining to the name change. You can find details on how to do this at:

http://forums.wow-europe.com/thread....414281&sid=1#7

However, please remember that transferring characters between two accounts which are not owned by the same person is strictly against the conditions for using the paid character transfer service, and you can find this information in the following FAQ:

http://www.wow-europe.com/en/info/fa...rtransfer.html


Orlyia





Der har vi iallefall beviset angående etternavnet .
Vis hele sitatet...
Flott da fikk vi det i boks!
Selv om jeg syntes det er rart at Blizzard faktisk "nekter" å endre fornavnet ditt.
Så Termos er din wow account. Da skal jeg hjem og brute-force passord!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Dette kommer ikke til å hjelpe uansett. Blizzard har logger og han "random" fyren du møtte ringer sikkert inn og sier at accounten hans har blitt "hacket". Disse problemene har Blizzard hver dag og hvis denne personen har enda CD-keyen liggende til WOW, så blir det ingen problem for Blizzard og stole på han isteden for deg.
Sist endret av Sgt. Pepper; 14. februar 2009 kl. 20:31.