Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225283
På 17 mai var det folk som gikk med nFF flagg i toget. Måtte jo bare registrere meg da!
Og ja halve bygden er medlem her..
Sitat av Jackie Brown
På 17 mai var det folk som gikk med nFF flagg i toget. Måtte jo bare registrere meg da!
Og ja halve bygden er medlem her..
Vis hele sitatet...

Pics or i didnt happend!
Har søkt på mye, og det meste ble linket hit. Så hvorfor ikke registrere seg her.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jackie Brown
På 17 mai var det folk som gikk med nFF flagg i toget. Måtte jo bare registrere meg da!
Og ja halve bygden er medlem her..
Vis hele sitatet...
Jeg vil også bo i Riksdagsbygningen i Berlin...
Ble kjent med NFF gjennom tips fra venner
Fra en temmelig psykisk ustabil venn 5 år siden. Gode referanser.
Fomox var her en del, også ba han meg joine. Da hadde han over 300 inlegg uten KP, også fikk jeg 3 på mitt første
Google har skylda.. Alltid greit å sjekke hvilke erfaringer andre har gjort seg når man skal velge freeware, og veldig mange svar har kommet herfra i lang tid. Så nå tenkte jeg det var like greit å melde seg inn.
en kompis av meg sendte linken til lier/dikemark tråden, og etter det har jeg vert medlem:d
Jeg gikk IKT med felix_poker for noen år siden, og med han i spissen så satt snart halve klassen på nFF istedenfor å følge med i timen..
ble så sykt lei at diskusjon.no sine lame regler og sånn, så en av nff sine utallige tråder om fake leg. Pluss at en kompis av meg viste meg Lier/dikemark tråden for lenge siden.
Hm, sikkert av google i et desperat forsøk på å redde en PC.
Via en kamerat, som viste meg noe på skolepcen om lier og dikemark mentalsykehus
▼ ... over en måned senere ... ▼
Googlet etter info og kom hit
lurer på om det var via et Googlesøk om noe PCrelatert (obviously).
Kan ikke huske noe spesielt annet.
Google nettsikkerthet mot hacking, fant en tråd om hvordan en kar hadde hacka skolenettverket Da så jeg det interesant..
Var på leir så kom en idiot opp og snakket om freakforum HELE tiden. Han maste og maste og maste til eg laget meg en bruker.. Men fornøyd med forumet : ).
Fikk tips av en buddy av meg
btw: Takk for tipset cou's
Hei.
Det var noen fra dette fantastiske forumet som hadde vert innom og kikket på mitt space.

gunnsgalehage.space.live.com

Fulgte sporet og ble medlem. Er også medlem i Normal og prøver å jobbe aktivt for legalisering av marijuana.
Vennligst hilsen Gunn
Jeg googlet "narkotika", så kom NFF opp. . .
Fikk anbefalt NFF av en kamerat når jeg lette etter nye deler til pcn min.
Sist endret av sixfeetunder; 22. oktober 2008 kl. 21:51.
jeg søkte mange ganger etter rus greier på google.. så kom freakforum opp flere ganger.. så fant ut at jeg ville registrere meg
Jeg gir Eppes skylda.
En på IRC tipset meg for lenge siden
En kompis fortalt meg om siden for lenge sia, men registrerte meg ikke før jeg trengte hjelp med å få CS på skolelaptopen =)
Jeg dreiv å søkte litt rundt på google så kom det opp debatt fra nff.. får hjelp som oftest med en gang! Herlig side.. Jeg digger smartinger :-)))
Skrev inn Freakforum.no i nettleseren for moro.. fikk null treff.. viste søkeresultat fra google eller noe, og DER var freakforum.nu heaven was found! <3
Skulle skrive skoleoppgaveom dopogjeg søkte på amfetamin erfaring. TADA, første gode linken var til nFF. Jeg tror ikke jeg er alene i dette.
google tror jeg
▼ ... over en uke senere ... ▼
tilfeldig da jeg søkte om lignende tråder
på en research om Salvia Divorium :P, og gjennom en venn.
jeg joina ikke før en kamerat fortalte meg om at det var mye hacke diskusjon XD
Jeg og en kompis satt og diskuterte hvordan man mest effektivt kunne bøffe en bil for et par år sida, vi googla og vips, vi fant freakforum. Glemte forumet en stund før jeg tilfeldigvis ble linka til en sak ang. medisiner og alkohol (hvis jeg husker korrekt). Dermed registrerte jeg meg et par dager senere, og har startet å bruke forumet sånn halvveis aktivt iallefall :P
Jeg ble fortalt om forumet for mange år siden av en kompis som anbefalte det til meg. Jeg glemte det helt bort helt til jeg gjenoppdaget det via en link jeg fulgte på IRC for 3 år siden, og siden har jeg vært her under et annet alias da vel og merke. But still
var nok igjenom en venn det : )
En kompis fortalte om det.
Googlet på vannpipe.
Eg søkte etter ting på google og då fant jeg tråder fra nff
Var på jakt etter blå valium, og da kom det opp et par linker herfra.
Var på skolen å googlet litt så fant jeg tilfeldigvis en link til nFF
gode gamle norskundergrunn.as
igjenom norbits. noen som hadde linket til en spennende tråd i forumet der
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant nFF på google
Joina kripos for noen dager siden, de innvilget meg straks som administrator her, og nå lusker jeg rundt og ser etter konspirasjonsteorier som må slettes.

Eller så hørte jeg det bare fra en venn, husker ikke helt..

Uansett så er dette et flott forum
Igjennom en god venn
en venn som brukte nFF mye når jeg var 16. noen år siden.
ble bare aldri bruker før i natt.

via turbolego.

sprøtt....håper natten din ble god pål, regner det i bergen? (sikkert snø der å?) er der av og til, du spurte tidligere i kveld....har slekt der...å er mye på world wide web liksom...

håper 2 lys i advendtstaken blir tent hos deg å^^,
Søkte etter problemer på google, woops - endte opp her!
Sitat av nso Vis innlegg
Ja jeg vet at dette dekkes i profilen, og ja jeg vet at det er en lame thread - men jeg lagde den nå allikevel =)


I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Det var vel den dagen vi begynte å leke med fyrstikker

Savner pyroteknikk =)
Tilfeldig, surfa rundt (sikkert etter en driver eller noe) og der dukka en side som hette freakforum opp. Tok imidlertid en GOD stund før jeg hadde behov og lyst til å joine.