Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1518
Er dette en bløff eller kan det være mulig at en slik spinkel hylle som består av vinkel-blikkskinner kan tåle så mye?

https://www.jula.no/catalog/bygg-og-...-666036/#tab04
Joda, ingen bløff.
MDF forsterket med stålbjelker. Tåler en god del det.

Blir nesten som de hyllene ifra Ikea som står rett ut fra veggen uten støtte over eller under.
De også tåler mer enn man skulle tro.
Har 5 stk fra forrige salg og de er helt gull til oppbevaring..
Protip kjøp gummihammer til å sette sammen så går det på 10 min etter første montering, kjøpte de litt finere med pulverlakkering til å ha på rommet for ski og adventure stæsj. Aldri følt meg så organisert som nå
Det er tomt bokstavelig talt over alt ellers skulle jeg hatt noen selv.
Har satt sammen en del slike for gamlemor og jeg er sikker på de vil overleve atomkrig. Iallefall så lenge vi har tyngdekraft i rett retning så er det ikke sjans at de der faller fra hverandre.
Noen som har tips til lignende?
Er flere modeller med litt andre specs på samme side.
Ble til at jeg handlet et par selv.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som har tips til lignende?
Vis hele sitatet...

De har flere typer på jula og en nesten lik en på coop obs. Litt dyrere da. Dette er noe vinglete drit sånn egentlig, men den tåler mye vekt sånn rett nedover på hyllene.