Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4361
Fins det noe gratis som faktisk har litt stor lagringsplass. Vet at en del har bittelitt gratis, men man har jo mange flere bilder.
Google workspace entreprise koster deg litt under 20 euro i mnd. Jeg har plex biblioteket mitt der, ca 550tb, ingen problemer
Sitat av RaveX Vis innlegg
Google workspace entreprise koster deg litt under 20 euro i mnd. Jeg har plex biblioteket mitt der, ca 550tb, ingen problemer
Vis hele sitatet...
Hva er dette hobby prosjektet du nevner i signaturen din? Linken funker ikke. 550tb ja, det er ikke lite...
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Hva er dette hobby prosjektet du nevner i signaturen din? Linken funker ikke. 550tb ja, det er ikke lite...
Vis hele sitatet...

Den siden er tatt ned for lange tider siden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
https://mega.nz 50gb gratis lagringsplass - med app som funker bra.
Tror Google tar sånn 20kr mnd for 200GB
BRAND ∞ STRONG
Hvis Office 365 pakka er noen du trenger så er det 1 TB lagring inkludert i abonnementet.
Det er ganske romslig til fotobruk i hvert fall hvis det er snakk om .jpg og ikke RAW. Selve lagrings delen funker slik man
kan forvente, men hvor godt det er tilrettelagt for visning og deling har jeg ikke oversikt over. Til 830kr i året er det vel heller ikke
blant de rimeligste alternativene.