Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1115
Såå.. hun jeg var sammen med fram til 2 uker siden hadde med seg en annen fyr hjem inatt. Helt fram til igår har vi fortsatt møttes og ligget sammen, og følelsene har vært der og det at vi elsker hverandre fortsatt. i tillegg eier vi en leilighet sammen, noe som gjør hele situasjonen ekstra dritt.

jeg synes dette sender veldig feil signaler å si og gjøre noe den ene dagen også det stikk motsatte dagen etter. Det er å fucke med følelser, noe jeg såklart setter litte pris på. i tillegg lyver hun om det når jeg spør, sier hun var med en venninne osv osv. midt oppi alt dette blir jeg fryktelig såra av måten hu holder på; lyver meg i ansiktet, ligger med meg fordi hu "elsker" meg osv.

Det hele endte med at vi diskuterte over tlf og fjerna hverandre fra sosiale medier.

Noen tips til hva jeg bør gjøre, evt IKKE gjøre?
Har hun vært utro er det bare å forlate det forholdet med en gang, det er hvertfall min mening på utroskap.

Tilliten er brutt og den Kommer aldri å komme tilbake der den var.

Tungt er det! Men beste for deg er å komme deg ut av dette og se fremover - flere fisk i havet som ikke er/vil være utro
Hvis dere slo opp for to uker siden og det var i natt hun lå med en annen har hun rett til det som singel.
Brudd der man fortsetter å ligge sammen blir alltid mer komplisert enn det trenger å være, det beste er å slutte å gjøre kjæresteting sammen når man ikke er kjærester lenger.

Klart at det er sårende og forvirrende for begge. At hun ikke vil være i forhold med deg og lå med en annen betyr ikke at hun ikke elsker deg for følelser kan henge igjen lenge etter et brudd og noen ganger livet ut. Å ligge med en ny kan være en helt følelsesløs handling man gjør bare for å prøve å komme seg videre når man kjenner at det er det man trenger.

Det beste nå er å bryte kontakten med hverandre for en periode og komme seg gjennom savnet sånn at dere løsriver dere fra hverandre følelsesmessig siden dere uansett ikke skal være sammen. Det praktiske med leiligheten kan dere ta en samtale om på en proff måte uten følelser evn. sende skriftlig brev eller evn. via mellommenn, men holde all kjærestesnakk og koseprat vekk. La det gå noen uker med null kontakt nå hvor dere sover hos venner eller familie og ikke bruk leiligheten som en unnskyldning for å komme inn på hverandre igjen.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hvis dere slo opp for to uker siden og det var i natt hun lå med en annen har hun rett til det som singel.
Brudd der man fortsetter å ligge sammen blir alltid mer komplisert enn det trenger å være, det beste er å slutte å gjøre kjæresteting sammen når man ikke er kjærester lenger.

Klart at det er sårende og forvirrende for begge. At hun ikke vil være i forhold med deg og lå med en annen betyr ikke at hun ikke elsker deg for følelser kan henge igjen lenge etter et brudd og noen ganger livet ut. Å ligge med en ny kan være en helt følelsesløs handling man gjør bare for å prøve å komme seg videre når man kjenner at det er det man trenger.

Det beste nå er å bryte kontakten med hverandre for en periode og komme seg gjennom savnet sånn at dere løsriver dere fra hverandre følelsesmessig siden dere uansett ikke skal være sammen. Det praktiske med leiligheten kan dere ta en samtale om på en proff måte uten følelser evn. sende skriftlig brev eller evn. via mellommenn, men holde all kjærestesnakk og koseprat vekk. La det gå noen uker med null kontakt nå hvor dere sover hos venner eller familie og ikke bruk leiligheten som en unnskyldning for å komme inn på hverandre igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, såklart har hu rett til det. Det er mer følelsen jeg sitter igjen med, å bli pissa på og løyet til, å bli lurt trill rundt.. en eneste stor følelsesmessig karusell. Ene dagen vil hu fortsatt ha meg, neste ligger hu med en annen. Kjenner sinne og frustrasjon, blir sinnsykt såra av sånt..

Akkurat nå har vi ingen kontakt, noe som kanskje er for det beste. Hu hadde reagert likedan dersom det var jeg som gjorde det mot henne, og skjønner derfor ikke hva som får henne til å gjøre sånt.
Skjønner godt at det er opprivende å oppleve dette.

Men, det er ikke tydelig for meg om man kan forvente noe som helst av noen man ikke er kjærester med ?

Ville lagt ut leiligheten for salg asap og splitta fortjenesten.
2 uker siden dere slo opp... Hva hun gjør har ikke du noe med.
Hadde hun elsket deg hadde dere vel vært sammen enda og hun hadde ikke tatt med seg andre typer hjem
Hvordan kan du være så sikker på at dere elsker hverandre og at det ikke bare er du som ikke klarer å gi slipp?
Noe som forresten er ekstremt vanskelig når man bor sammen i ettertid og fort kan føre til at den ene parten synes det er urettferdig hvordan den andre prøver å gå eller har gått videre på.

Du kan ikke tvinge hun til å være singel akkurat heller.