Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1254
Kan jeg fly når jeg er covid positiv nå/ventet 10 dager?
Hørte bl.a. at i UK måtte man ikke være vaksinert engang for å fly til.

Har hatt det i 1 uke, men er helt fin, ingen hosting etc.

Har kun tatt hjemmetest og tenkte å ta en test samme eller dagen før avreise på helsestasjon for å få fornyet covid passet mitt med 6 nye måneder. Tar ikke fler vaksiner pga. bivirkninger eter dose 2, mye bedre å bli smittet uansett når det kommer til fremtidig beskyttelse.

Tatt 2 doser og ble smittet i Februar2022, og regnes derfor som fullvaksinert. Kun litt småhes i stemmen hele uken, eller hadde jeg ikke hatt anelse.
Jeg har ikke oversikt over resten av Europa, men jeg fløy til og fra Schiphol (Amsterdam) forrige uke. Det var ingen restriksjoner og ingen kontroll av koronapass.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
mye bedre å bli smittet uansett når det kommer til fremtidig beskyttelse.
Vis hele sitatet...
Gjør som du vil forøvrig, men dette stemmer ikke.
Vært en tur i Frankrike og en tur i Spania via Zürich. Ikke vist frem vaksinepass en eneste gang. Måtte dog bruke munnbind på flyet til Spania. Tror det er relativt fri flyt innad i EU.
BRAND ∞ STRONG
Det begynner å bli en del restriksjoner og påbud.
Så en detaljert liste i avisen for noen dager siden som tok for seg hele Europa, men finner den ikke igjen.

Du kan prøve på UD sine sider ang reiseråd
Sist endret av vindaloo; 27. juni 2022 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ring til flyselskapet du skal reise med.
Uvaksinert 👍
Sitat av robhol Vis innlegg
Gjør som du vil forøvrig, men dette stemmer ikke.
Vis hele sitatet...
For de fleste så gjør det vel det? Eller sitter du på annen info?

https://www-dagbladet-no.cdn.ampproj...tet%2F75948970
Sist endret av daffe; 27. juni 2022 kl. 23:56.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av daffe Vis innlegg
For de fleste så gjør det vel det? Eller sitter du på annen info?

https://www-dagbladet-no.cdn.ampproj...tet%2F75948970
Vis hele sitatet...
"Bedre" enn vaksine var implikasjonen. Jeg påpeker at det er en vanlig feiloppfatning.