Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5142
hei er det noen som har noe erfaring med telegram, føler det er mye kult der men er ikke komfortabel med og bruke eget nummer, er det noen måte og lage en anonymous en ?
TAKK FOR ALLE SVAR!
Må ha telefonnummer for å bruke Telegram. Her er forsåvidt en grei oversikt over hva slags info de forskjellige selskapene henter inn. Mener du kan skru av at Telegram får tilgang til kontakter



Oi det var liten skrift, trykk på bildet og zoom inn for å lese. Vet ikke åssen man får lagt ut større
Sist endret av celtseus; 7. april 2022 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har hørt at google voice kan visst gi deg et nummer men ville ikke stolt på google produkter hvis man prøver å holde seg anonym. Hvis du har 30 kr å bruke i måneden er det muligheter å kjøpe nummer på nett på sider som f.eks jmp(dot)chat. Vil nok bli et slit å prøve å skaffe seg et gratis ett desverre...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du kan kjøpe ferdig registrerte kontantkort på ebay. Det er ikke spesielt vanskelig å skaffe seg et pseudo-anonymt kontantkort og en burner telefon. Problemet ditt er nok at det ikke er det som er den store fallgruven på å holde seg anonym.
Det finnes web-nummre man kan MOTTA meldinger på, dem bruker jeg til slike ting. 100% gratis, nummre fra alle land nesten, Nederland, Polen, USA, osv osv osv.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det finnes web-nummre man kan MOTTA meldinger på, dem bruker jeg til slike ting. 100% gratis, nummre fra alle land nesten, Nederland, Polen, USA, osv osv osv.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det finnes nok av gratis throwaway phone number sider der ute men disse har som regel bare en liste med numre som gjenbrukes og i dette tilfellet hvor det ikke skal brukes som en simpel 2fa verifikasjon i kombinasjon med en epost eller brukernavn men det er det _kun_ mobilnummeret som trengs for innlogging + koden som tilsendes så betyr jo dette at andre kan få tilgang til din telegram konto ved en tilfeldighet. Så.. ikke det beste alternativet nødvendigvis.
Ehe, man er uansett ikke anonym på telegram, de logger ip osv. Telegram er noe av det minst anonyme du kan være på, må le av hele greia, så mange idioter som tror åå "anonymt".
Sist endret av zgum; 2. mai 2022 kl. 22:38.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har kjøpt kontoer på grizzly.com, det er mange andre nettsteder som jeg bruker. Du kan betale bankkort eller til og med krypto, det tar ikke mye tid og penger (0,1-3$ USD vanligvis/accont ). 2 viktigste er å bruke kontoer separat (fordi de markerer kontoer i 1 app hvis du bryter reglene) og ikke deler kontakter (når du registrerer ny konto) fordi det er veldig irriterende. Hvis du ikke klarer det, kan jeg hjelpe-kontakt meg (heisenberg_038 i telegram).

Telegram er fint. Utviklere avvist å gi FSB navn på møter arrangørene, FSB kom sine hjem, kontor, tvang Durov å selge vkontakter og de flyttet fra Russland. Jeg tror de hater politiet og regjeringen.