Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1498
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så på nett at folk bruke å ta knipps aleina, er dette noe å gjøre? Mer artig å ta det med folk syns jeg, men skal prøve aleina. Noen som vet dosering for når man går aleina?

Vanligvis tar jeg 0.5 spredt ut over natten når jeg er ute med folk.
Altså om du ikke vil ture som en gris alene så ta lavere doser. 0.5g utover natten er i seg selv alt for mye, men du er ikke alene med disse dosene inne på forumet for tiden, har jeg merka. Det går fint å ture alene, men jeg syntes det er dritt ettersom jeg elsker nærheten av andre mennesker når jeg turer og ender opp med at jeg kjeder meg litt fordi jeg gjerne skulle hatt noen å utrykke kjærligheten min til.

Min anbefaling: 150mg drop og kos deg. Det er ikke sånn at det er mindre digg selvom du tar mindre, du bare slipper alle de jævlige bivirkningene. 500mg+ alene hadde jeg ikke turt engang, sist jeg gjorde noe så heavy fikk jeg halliser som jeg ikke skjønte om var ekte eller fake. Var ikke digg.
Tok en dose på 0,8 utover natten alene engang, lå der med muskel spasmer til slutt.

Ingen good feeling i det hele tatt å gjøre sånt alene, man har det ikke bra når man gjør sånt.
Dette er ett av stoffene man absolutt ikke bør ta alene. Man kan gjerne ta sopp og lsd alene, men MDMA man ta sammen med andre ellers føler man seg helt fortapt.

Ville tatt en skikkelig mild dose om du skal prøve deg på dette. Du blir bare skikkelig grøt og alt du ønsker er at det var noen der med deg. Jeg har endt opp med å bruke hele turen på å sende tragiske meldinger eller ringe folk, det er en skikkelig trist opplevelse. Kommer aldri til å gjøre det igjen.
Har kost meg på Emma alene et par ganger. Kommer langt med et langhåret teppe.

Må også nevne at folk her tar alt for store doser.
0,5? 0,8??
Prøv heller 0,12/120mg.

Less is more.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trur folk leser 0.5 litt feil, dropper ikke 0.5 på en gang, bruke å droppe 125 spredt på 4 gang. Eller dette fortsatt for mye?
Anonym bruker
"Reflektert Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk er jo idioter når det kommer til mdma. Syke doser. NNPF gnikker seg virkelig i hendene når de ser hvor dumme dere er, venter bare på at dere skal få alvorlige skader eller daue slik at de kan bruke dere som eksempel på hvor farlig "mdma-narkotika" er.

Men til spørsmålet i tråden, så har jeg selv tatt mdma alene. Og det er gøy. Kanskje ikke like gøy som med folk, men det funker definitivt. Lyttet til musikk, og særlig reactions videoer på youtube hvor de hører på sanger som jeg selv liker. Høres kanskje lame ut, men det er verdt å prøve.

Hold deg til 125mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trur folk leser 0.5 litt feil, dropper ikke 0.5 på en gang, bruke å droppe 125 spredt på 4 gang. Eller dette fortsatt for mye?
Vis hele sitatet...
Det er for mye. Du skal helst ikke ta det mer enn en gang i løpet av kvelden. Ikke redosere
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det er for mye. Du skal helst ikke ta det mer enn en gang i løpet av kvelden. Ikke redosere
Vis hele sitatet...
Man kan redosere, men da tar man 50% av første dosen, ikke like mye. Det ødelegger også magien med mdma fortere, og man får hardere comedown, så ikke særs anbefalt.

En fin nettside for å finne utav dosene du burde ta, basert utifra vekt, første gang og evt redosering
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trur folk leser 0.5 litt feil, dropper ikke 0.5 på en gang, bruke å droppe 125 spredt på 4 gang. Eller dette fortsatt for mye?
Vis hele sitatet...
Det er for mye, og enda mer på trynet og dele de opp, ikke redoser i det hele tatt er min anbefaling

Men 200-250 mg på 1 drop foretrekker jeg, toleransen bygger seg opp fort, skal du redosere sånn for toleransen sin del så bør du egt ta redoseringen innen en time etter første drop. Du vil bare forlenge trippen. Og kommer mest an på vekta di.


Mann: 1.5-2mg/kg
Kvinne 1-1.5mg/kg

Hvis du velger å gå over disse vil du påvirke sentralnervesystemet unødvendig mye, hele magien eller alt som er positivt med mdma vil også forsvinne HELT om du brenner lunta fra begge sider.

Er du innenfor den skalaen jeg sender vil du fortsatt med tiden merke null niks og nada av mdma men det tar myye lenger tid

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk er jo idioter når det kommer til mdma. Syke doser. NNPF gnikker seg virkelig i hendene når de ser hvor dumme dere er, venter bare på at dere skal få alvorlige skader eller daue slik at de kan bruke dere som eksempel på hvor farlig "mdma-narkotika" er.

Men til spørsmålet i tråden, så har jeg selv tatt mdma alene. Og det er gøy. Kanskje ikke like gøy som med folk, men det funker definitivt. Lyttet til musikk, og særlig reactions videoer på youtube hvor de hører på sanger som jeg selv liker. Høres kanskje lame ut, men det er verdt å prøve.

Hold deg til 125mg.
Vis hele sitatet...

Hvis han er en overvektig brutus på 250 kg da? Da hadde han blitt umåtelig skuffet
Sist endret av 420master; 23. mars 2023 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av 420master Vis innlegg

Hvis han er en overvektig brutus på 250 kg da? Da hadde han blitt umåtelig skuffet
Vis hele sitatet...

Må si at når jeg tok 0,8 så veide jeg sikkert litt over 60 KG, det var dumt og føler jeg har ødelagt MDMA magien, men angrer ikke og bryr meg ikke om jeg at jeg ikke kan ta det igjen. Man får en litt falsk kjærlighet for andre folk egentlig på det stoffet.
Mdma alene er bortkastet, uansett dose. Utdyping burde ikke være nødvendig.

Hilsen en mdma veteran

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trur folk leser 0.5 litt feil, dropper ikke 0.5 på en gang, bruke å droppe 125 spredt på 4 gang. Eller dette fortsatt for mye?
Vis hele sitatet...
500 mg i en enkeltdose er faktisk bedre enn 4x 125mg..
Sist endret av Superspurv; 23. mars 2023 kl. 18:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Dette er ett av stoffene man absolutt ikke bør ta alene. Man kan gjerne ta sopp og lsd alene, men MDMA man ta sammen med andre ellers føler man seg helt fortapt.

Ville tatt en skikkelig mild dose om du skal prøve deg på dette. Du blir bare skikkelig grøt og alt du ønsker er at det var noen der med deg. Jeg har endt opp med å bruke hele turen på å sende tragiske meldinger eller ringe folk, det er en skikkelig trist opplevelse. Kommer aldri til å gjøre det igjen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Mdma alene er bortkastet, uansett dose. Utdyping burde ikke være nødvendig.

Hilsen en mdma veteran



500 mg i en enkeltdose er faktisk bedre enn 4x 125mg..
Vis hele sitatet...
Snakk for dem selv, jeg har tatt MDMA alene ved 2 anledning, var koselig som fy det ass, vel nesten alene, har katt
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Snakk for dem selv, jeg har tatt MDMA alene ved 2 anledning, var koselig som fy det ass, vel nesten alene, har katt
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er at du bare får en brøkdel utbytte av dopet ved å ta det alene.. hvorfor bare få 10% utbytte når man kan forbedrede seg på en setting som gir ~100% (?)

Å ta mdma for å sitte i sofaen og kose med katten sin (no offense) er vel definisjonen av å kaste bort magien.

Tror jeg faktisk heller ville skutt heroin enn ta tatt mdma hvis jeg skulle chillaen alene en kveld. Hvis man kun er ute etter stimuli, er mdma et av de dårligere valgene.
Sist endret av Superspurv; 23. mars 2023 kl. 19:15.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lure på en ting, noen som vet noe om rolex typen? Ser ut til å være oransje, veier 350mg på vekta
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Poenget mitt er at du bare får en brøkdel utbytte av dopet ved å ta det alene.
Vis hele sitatet...
Different strokes for different folks.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Poenget mitt er at du bare får en brøkdel utbytte av dopet ved å ta det alene.. hvorfor bare få 10% utbytte når man kan forbedrede seg på en setting som gir ~100% (?)

Å ta mdma for å sitte i sofaen og kose med katten sin (no offense) er vel definisjonen av å kaste bort magien.

Tror jeg faktisk heller ville skutt heroin enn ta tatt mdma hvis jeg skulle chillaen alene en kveld. Hvis man kun er ute etter stimuli, er mdma et av de dårligere valgene.
Vis hele sitatet...
Ikke alle har venner.
Sist endret av Majao Gibensis; 23. mars 2023 kl. 21:55.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Ta 0.5 på en dose for å komme deg i form, får mindre effekt av det når du tar det alene
Vis hele sitatet...
Det er jo helt hjernedødt å anbefale.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Det er jo helt hjernedødt å anbefale.
Vis hele sitatet...
Jepp. Slike helseskadelige svar burde resultere i ban.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Poenget mitt er at du bare får en brøkdel utbytte av dopet ved å ta det alene.. hvorfor bare få 10% utbytte når man kan forbedrede seg på en setting som gir ~100% (?)

Å ta mdma for å sitte i sofaen og kose med katten sin (no offense) er vel definisjonen av å kaste bort magien.

Tror jeg faktisk heller ville skutt heroin enn ta tatt mdma hvis jeg skulle chillaen alene en kveld. Hvis man kun er ute etter stimuli, er mdma et av de dårligere valgene.
Vis hele sitatet...
Magien? Hva legger du i det? Jeg kan ikke fordra 99% av homo sapiens, jeg syns disko, tekno og der omkring suger hard balle og støy, blinkende lys og øredøvende musikk generelt er svært forstyrrende, jeg tror på ingen måte at jeg personlig hadde fått noe mer "magisk" opplevelse av å ta det med andre, sier det igjen, snakk for dem selv
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjorde det ofte i en periode der jeg ikke hadde venner lenger.

Det var ikke det at jeg ønsket å gjøre det alene – jeg bare hadde ingen å gjøre det med.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg gjorde det ofte i en periode der jeg ikke hadde venner lenger.

Det var ikke det at jeg ønsket å gjøre det alene – jeg bare hadde ingen å gjøre det med.
Vis hele sitatet...
Syntes du ikke at det var ekstra ensomt når du tok knips alene? De gangene jeg har gjort det så føler jeg meg helt fortapt. Vil bare kose og chille, men må nesten ha kroppskontakt med noen. Har ikke savnet mdma, men nå når jeg tenker på det så skulle jeg ønske at jeg fortsatt hadde kontakt med de folka jeg har brukt det med før, men alle har fått kjærester, blitt uvenner eller ligger på kirkegården.. mye som har skjedd siden jeg tok knips første gang for over 15 år siden.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Magien? Hva legger du i det? Jeg kan ikke fordra 99% av homo sapiens, jeg syns disko, tekno og der omkring suger hard balle og støy, blinkende lys og øredøvende musikk generelt er svært forstyrrende, jeg tror på ingen måte at jeg personlig hadde fått noe mer "magisk" opplevelse av å ta det med andre, sier det igjen, snakk for dem selv
Vis hele sitatet...
Aldri tatt molly i den sammenhengen der, har du null sosialt liv? Den ene prosenten du liker da?
Sitat av 420master Vis innlegg
Aldri tatt molly i den sammenhengen der, har du null sosialt liv? Den ene prosenten du liker da?
Vis hele sitatet...
Tjaaa, hva er sosialt liv? Jeg har 2 barn å levere i barenhagen, foreldresamtaler et par ganger i året, en kone og selvfølgelig en katt. Jeg antar jeg ser mine foreldre 1 gang i måneden. Noen bursdager å være med på(for barna sin del) og den type ting.

Jeg har ingen sysselsettinger for min egen del som foregår utenfor husets 4 vegger, jeg har 2 venner utenom kona og den ene bor en 6 timers kjøretur unna og den andre er min yngre bror som heller ikke er et veldig sosialt vesen, kommuniserer daglig med de, men sjeldent i samme rom.

Og bare så det er sagt, det jeg ikke fordrar med mennesker er å henge med de, har ingen problemer med at de eksisterer eller at de er som de er
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Ta 0.5 på en dose for å komme deg i form, får mindre effekt av det når du tar det alene
Vis hele sitatet...
Skam deg, er ufyselig å gi folk råd som kan være direkte farlig.
Det er rett og slett ekkelt at du ikke har blitt utestengt enda med så mange tilbakestående forslag du har kommet med til folk som er genuint uvitende og kommer her fordi de tror de skal få svar fra folk som har litt peiling. Vet ikke om hodeskallen din består av tremasse fra en IKEA Billy hylle eller om du rett og slett nyter å få folk til å gjøre dumme ting.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Poenget mitt er at du bare får en brøkdel utbytte av dopet ved å ta det alene.. hvorfor bare få 10% utbytte når man kan forbedrede seg på en setting som gir ~100% (?)

Å ta mdma for å sitte i sofaen og kose med katten sin (no offense) er vel definisjonen av å kaste bort magien.

Tror jeg faktisk heller ville skutt heroin enn ta tatt mdma hvis jeg skulle chillaen alene en kveld. Hvis man kun er ute etter stimuli, er mdma et av de dårligere valgene.
Vis hele sitatet...
Å ta MDMA alene var en veldig terapøytisk opplevelse for meg. Er slettes ikke bortkastet å bruke det alene på et sted man føler seg trygg og verdsette omgivelsene sine.
Sist endret av kamelia; 24. mars 2023 kl. 14:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kamelia Vis innlegg
Skam deg, er ufyselig å gi folk råd som kan være direkte farlig.
Det er rett og slett ekkelt at du ikke har blitt utestengt enda med så mange tilbakestående forslag du har kommet med til folk som er genuint uvitende og kommer her fordi de tror de skal få svar fra folk som har litt peiling. Vet ikke om hodeskallen din består av tremasse fra en IKEA Billy hylle eller om du rett og slett nyter å få folk til å gjøre dumme ting.



Å ta MDMA alene var en veldig terapøytisk opplevelse for meg. Er slettes ikke bortkastet å bruke det alene på et sted man føler seg trygg og verdsette omgivelsene sine.
Vis hele sitatet...

Ro ned litt nå, det er enkelte som faktisk ikke tåler dette, og med rette medisinene innabords tåler de verken 100 eller 500 mg
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av 420master Vis innlegg
Ro ned litt nå, det er enkelte som faktisk ikke tåler dette, og med rette medisinene innabords tåler de verken 100 eller 500 mg
Vis hele sitatet...
Å ta et halvt gram MDMA på en gang kan være direkte livsfarlig uten toleranse. Det er en ting å ta 500mg, er man hjernedød skal man få gjøre det man vil, men det er uforsvarlig å anbefale noen som åpenbart er uerfaren å dytte i seg nok emma til fem personer. Selv om du selv ikke bruker setebelte sier du ikke til andre at de heller ikke skal bruke setebelte?
MDMA er jævlig digg alene. Må være være litt sigma.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Magien? Hva legger du i det?
Vis hele sitatet...
Tok du mdma med dama di før dere ble foreldre? Og har du tatt det alene etter du ble pappa? Hvis ja på begge så tror jeg du selv forstår hvor stor forskjell det er på settingen.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tok du mdma med dama di før dere ble foreldre? Og har du tatt det alene etter du ble pappa? Hvis ja på begge så tror jeg du selv forstår hvor stor forskjell det er på settingen.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt det med kona før barn, men ikke etter, jeg har derimot hatt noen turer på flein og LSD etter vi fikk barn. Og joda det er forskjell på å ture sånn generelt med og uten kona og før og etter barn, men jeg foretrekker fortsatt å gjøre det alene

Jeg liker de skumle, men lærerike turene, og de blir ganske spesiell når barn og kone er på ferie hos svigerforeldre 250 mil vekk fra der jeg sitter å funderer på om jeg burde fått barn på en heroisk dose flein, men det er jo the name of the game og sånn jeg vil ha det
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg har tatt det med kona før barn, men ikke etter, jeg har derimot hatt noen turer på flein og LSD etter vi fikk barn. Og joda det er forskjell på å ture sånn generelt med og uten kona og før og etter barn, men jeg foretrekker fortsatt å gjøre det alene

Jeg liker de skumle, men lærerike turene, og de blir ganske spesiell når barn og kone er på ferie hos svigerforeldre 250 mil vekk fra der jeg sitter å funderer på om jeg burde fått barn på en heroisk dose flein, men det er jo the name of the game og sånn jeg vil ha det
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke vi skal blande mellom disse substansene, man kan dra lsd/sopp under en kam, men det blir helt feil å dra disse under den samme kammen som MDMA.

Som jeg skrev i posten min så er det noe helt annet å ta lsd/sopp alene, det kan bare ikke sammenlignes med å rulle på knips selv om det finnes likheter.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg syns ikke vi skal blande mellom disse substansene, man kan dra lsd/sopp under en kam, men det blir helt feil å dra disse under den samme kammen som MDMA.

Som jeg skrev i posten min så er det noe helt annet å ta lsd/sopp alene, det kan bare ikke sammenlignes med å rulle på knips selv om det finnes likheter.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg aldri tatt knips, og jeg vet ikke om de inneholder noe annet enn mdma, og selv om jeg bare har tatt mdma 2 ganger så syns jeg det er mye av det samme som andre psykadelia blandt annet sopp og lsd, bare at du ikke får tankekjøret eller blir særlig introspektiv