Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1932
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Katten er operert i dag. Fikk med bl.a ferdig fylte sprøyter med Buprenorfin. Dette er samme virkestoff som i f.eks Norspan, Subutex, Temgesic. Fikk lyst å prøve en av sprøytene (uten kanyle, tenkte bare sublingualt). Har lest i felleskatalogen.no og kan ikke finne noe som skulle tilsi at det er forskjell på human medisin og canine medisin i dette tilfellet. P.S: Katten får også annen smertestillende i tillegg, og jeg tenker bare å prøve 1 av sprøytene. Noen med erfaring her?
Nei, ingen erfaring med det. Anbefaler deg å gi det til katta di som helt sikkert trenger det mer enn deg, og i det minste vil få litt effekt av det. På grunn av vekt, er jo doseringen antakelig typ 10-15 ganger lavere enn hva en dose til et menneske ville vært, så det er jo bare waste at du tar den uansett.
Ingen erfaring, men virkestoffet er virkestoff. Hvis det ikke står at det inneholder noe som mennesker ikke burde innta så går det nok strålende.
Men… Dårlig gjort å stjele medisinene om katten lider.
Anonym bruker
"Stum Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brah gi den til katten din
Buprenorfin er buprenorfin, det er ikke slik at det finnes en feline versjon en canine versjon og en bovine versjon av et gitt stoff.
Men, katter er små dyr, tror ikke du vil merke noe om du tar de en gang, så hva med å bare gi katta di greiene?
Har'u så lite medlidenhet til din egen pus?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor har du dyr??
Anonym bruker
"Kjent Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du avliver katten kan du ta alle.
Har selvfølgelig mer enn nok smertestillende til katten, nevnte det i innlegget mitt. Har nettopp brukt over 10K hos veterinær, så man kan trygt si at jeg bryr meg svært mye om katten min. Overtatt fra dyrebeskyttelsen og har bodd hos oss i 10 år.
morkakespisende
Stikk den i rumpa og klem til, for vitenskapens skyld! Vær snill å post resultat.

Litt morsomt at folk bare plutselig ikke vil at du skal ha kjæledyr av denne grunnen.
Hva er dosene på? Og hvorfor i all verden får en katt Subutex? Jeg har erfaring med denne selvom det er lenge siden husker jeg det godt. Snorta 16mg med Subutex, grunnen var at jeg ikke trodde det fungerte da jeg var vandt til at ting man snorter(IN) virker raskt. Jeg har aldri vært så dopa i livet mitt som den gangen, sov først i 20 timer + men klarte ikke gå rett etter selv 4 dager. Best å passe litt på med disse her, tok minst en time etter første inntak begynnte å melde seg.
Sist endret av noguhso; 21. februar 2023 kl. 19:12.
Du kunne jo gitt oss litt mer info, ser ut som Buprenorfin gis til katter i postoperativ mest sannsynlig er Bupredine "Le vet" og er på skarve 0,3mg, om det er disse sprøytene du har så er det bare å gi opp, du vil ikke kjenne noe som helst.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Katten din fikk det ikke for at du skulle ta det.
Gi det til katten din eller slutt å ha kjæledyr om det er sånn du skal behandle det.
Samme faen om du har brukt 10k og overtatt den fra dyrebeskyttelsen, det gir ikke deg retten til å bruke medisiner katten din trenger selv bare fordi du vil ruse deg.
Gjør hjeller som normale rusbrukere og skaff deg ditt eget ordentlige dop.
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Du kunne jo gitt oss litt mer info, ser ut som Buprenorfin gis til katter i postoperativ mest sannsynlig er Bupredine "Le vet" og er på skarve 0,3mg, om det er disse sprøytene du har så er det bare å gi opp, du vil ikke kjenne noe som helst.
Vis hele sitatet...
Temgesic er på 0.2 og 0.4, en slik funker uten toleranse.
Mvh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du avliver katten kan du ta alle.
Vis hele sitatet...
Du er en mann av løsninger