Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 517
Heiii freaks!
Jeg trenger litt råd. Etter mange år med cannabis røyking og etter at jeg ble singel etter er forhold som varte i mange år, gjorde vi det slutt. Hadde lelighet og katt, kom meg ut i jobb til slutt og vi hadde det helt ok, men etter at vi gjorde det slutt tok rusen over og ble større en noen gang, den fylte savnet. Ble mye rus og mange gutter for og dytte vekk følelsene mine. Vi har alltid hatt litt små kontakt her og der, men savnet har alltid vært der. Jeg følte vi hadde den type kjærlighet vi alle søker. Men jeg falt på kjøret etter vert. Har lagt merkete til at jeg ruser meg for og glemme, og syns det vannskelig og slippe tak. Har vært med 2 andre forhold siden men aldri følt den gnisten jeg og x hadde. Noen som har noe råd for og komme videre? Begge de to xenee mine sa "jeg elsker deg" men jeg har aldri klart og si det til noen andre enn til min første x og sambor. Jeg klarer aldri og slippe tak
Anonym bruker
"Mekanisk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rådet mitt er at du burde slippe tak.

Søk profesjonell hjelp av fastlege, dps, om du føler det eneste du kan gjøre med sorgen er å ruse deg. De kan hjelpe deg å håndtere og bearbeide de vonde følelsene

Alle kommer til miste noe de elsker i sitt liv, og hvor vondt det enn nå oppleves så greier de fleste å leve videre.