Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2434
Flere som har det sånn at speeden sparker noe helt sykt på dag 2/3 i en bender?
Aldri opplevd og heller motsatt.
På dag 2-3 begynner jeg å bli trøtt/sliten og får ikke samme effekt som når jeg er utvilt.
Anonym bruker
"Selvforsynt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søvnløsheten sparker godt den rundt 2-3 dagen. Spesielt når du begynner tro at aliens finnes og at politiet skal ramme ned døra når som helst av ulike grunner, for et rush!
Anonym bruker
"Selvforsynt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holdte på å glemme det beste! Når du faktisk tror du er en amerikaner midt i jungelen i Vietnam på 1960 tallet på 4 dagen, da kribler det!
Hei
Hver uke søver ikke fra fredag til mandag.
På andre dagen er jeg allerede lat, men jeg legger meg ikke.
Når kvaliteten er god, føler jeg seg bedre på andre og tredje dag.
Men man må ta en pause i mer enn en uke, ellers blir det mindre og mindre opplevelser og man må ta mer og mer
Sitat av Dennia Vis innlegg
Hei
Hver uke søver ikke fra fredag til mandag.
På andre dagen er jeg allerede lat, men jeg legger meg ikke.
Når kvaliteten er god, føler jeg seg bedre på andre og tredje dag.
Men man må ta en pause i mer enn en uke, ellers blir det mindre og mindre opplevelser og man må ta mer og mer
Vis hele sitatet...
Ja er på samme måte. Men får en helt annen rus på dag 2 ofte, litt vanskelig å beskrive.
Sitat av Gingerskjegg Vis innlegg
Ja er på samme måte. Men får en helt annen rus på dag 2 ofte, litt vanskelig å beskrive.
Vis hele sitatet...
Søvnmangel kan til en viss grad føles som rus?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Søvnmangel kan til en viss grad føles som rus?
Vis hele sitatet...
Kan hende det er komboen men kan ikke sammenlignes med "overtrøtt"
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri vært på speeden mer enn en natt og slutter å justere på formiddagen.
Hvordan dosere dere som går dagesvis? Større linjer? Hyppigere frekvens på linjer? Begge deler? Eller noe helt annet?
Blir vel heller bare mer surrete og ubrukelig dag 2 og 3.

Lærtene fort på speed at det lønner seg å sove hver natt.
Rusen føles naturligvis annerledes om du ikke har sovet eller fått i deg næring på en stund. Er nok der det ligger. Er sånn for meg i hvert fall
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt idiotisk å ikke sove på flere dager. Du ber om problemer om du bender i flere dager uten søvn og næring. Speed kan fint brukes på en trygg måte om du sikrer deg det.
Våre primalinstinkter løper løpsks hvis man ikke sover eller spiser på 3dager. Kroppen tror jo man er i en situasjon der man ikke kan sove eller spise, altså en alvorlig situasjon eller noe er veldig galt.

Ligger nok mye i det også, kroppen gjør tiltak når di viktigste tingene vi trenger blir borte en stund så man kan di tilbake, selv om man er sliten og sulten.